Followers


Search This Blog

Sunday, July 3, 2011

:: mood kawen dan honeymoon ::

korang tgk x TV3 kol 9 tadi..teruje x?

tadi tgk M3..huhu cite pasal TRANS STUDIO BANDUNG...

TRANS STUDIO THEME PARKTrans Studio Bandung adalah Indoor Theme Park ke dua di Indonesia setelah Makassar. Trans Studio Bandung lebih spektakuler dan lebih dahsyat dari Trans Studio yang ada di Makassar sehingga menjadikan Trans Studio Bandung tidak hanya terbesar di Indonesia tapi juga terbesar di dunia..

TRANS STUDIO THEME PARK menyajikan 20 wahana permainan dan bermacam bentuk hiburan yang terdapat dalam 3 kawasan dengan tema yang berbeda dan unik. Para pengunjung dapat merasakan bagaimana menjadi seorang bintang di depan kamera serta menjadi orang – orang di belakang layar dari tayangan – tayangan favorit TRANS TV dan TRANS 7,seperti Dunia Lain, Jelajah. Si Bolang, dan masih banyak wahana menarik lainnya.



seronok kan..nak lagi best..korang just g kat website ni..

tadi mase tgk M3 ni,tangan gatal...
terus capai HP....text Amin...

Aku : awak,nnti kite honeymoon pas kawen kite g Trans Studio Bandung boleh??hehe...((excited,tangan tekan keypad,bibir senyum))
Amin : boleh syg..hehe
Aku : tau x Trans Studio tu ape?((nada serius sikit yer))
Amin : xtau,apetu?((cehh tadi mcm mkompiden je tau))
Aku : theme park..lbh kurg cam univrsal studio..tpi ni lg beso..
Amin : ok syg,nnti saye survey ye bulan 10..huhu..((jangan servey dan try terus yer))
Aku : ok..tq :))

woohooo..yess yess~...hehe Amin memang penah cakap pas kawen nnti nak ajak jalan2 g INDON..huhu..g Bandung or Jakarta.dri thun lepas die dah ckp cmtu...die dah g tahun lepas..die kate best..ntah pe ntah yg best..xpaham..ni bulan 10 ni die g lagi..ngan kawan2 die lagik...next year die kate die g lagi..dengan Aku :))..haha..yeeehaaa ...awak,jom kawen jom...kehkehkeh..gatal...!!!

sape nak ikot??cepat2..jom..ngehh ngeh ngehh :))


*entri memalam bute,memang banyak meraban*


0 komen lagi: