Followers

Search This Blog

Tuesday, December 4, 2012

:: Tuhan Jagakan Dia Untukku ::

Salam..arini dari pagi aku rase mcm xcukup tangan,mate.otak dan lain2...pagi2 ngadap claim form..pastu dgn ntah duit kluor masok itu dan ini..ini dan itu..memang sirap je.. 

sampaikan nak breakfast n mkn tghari pon xsempat...masok bank sini..masok bank sane.. semuanya bukan duit aku..haha...suami ku bbm tnye kabar.. 

 Suami : syg,watpetu,da mkn?byk kje ke.
Isteri : blum lagi,aah arini syg byk keje.ni bru balik bank,nak settlekan claim n elaun diorg.. 
Suami : erm,laa..ok2,pelan2 ea syg wat keje. 
Isteri : :) 

ade satu lagi bab xsettle...mintak nyawa kejap,update blog :P 
.............................................................................

yee sejak2 kawen n duduk berjauhan ni suami saya begitu romantik haha.. ditujukan lagu kat fb tu ko kate romantik zila.? 

ye haruslaaa...tgh2 pening buat kje,tibe2 dpt notification kat bb..
 Amirul Amin share link on your wall :)  


sejukkkkkk sikit hati ni kan.. dapat2 pulak lagu ni :)



wuwuwuwuw... terus je aku komen.. 

TQ.BEST.RINDU BANYAK ^_^ 

die pon reply.bukan dekat link tu.die bbm..

 BESTKAN LAGU TU.HEHEHHE 

huk alohhh...malu le tu nak komen dkt link..hahaha... 

ok benti sini je boleh?boleh kan...

Aku cinta padamu Suamiku..hikhikhikhik..rinduuuu banyak

0 komen lagi: