Followers

Search This Blog

Saturday, May 23, 2015

:: Nasi Arab Aku yang masak kau yang panas ::

Alhamdulillah jumpe lagi bulan mei wakaka..ingtkan dah tahun 2016 oh syukur masih 2015...ngeh ngehngehhh..

arini mood rajin,masak masak masak. Chicken Mandy Rice...nasi arab lor
hasil google dan paling penting ikot tekak sendiri..nak pedas ke,nak masin ke..nak hangit ke..terpulang...

arini makan lambat sbb abah alfian balik lambat sebab ade program kat serdang...gigil jugak mama tggu nak makan sama tadi..last2 mintak sikit alfian punye lontong pagi tadi haha pastu xckup makan plak roti jagung..pon alfian punye....

nampak gaya makan sampai mlm la ye..


aku yang masak kau yang panas
resepi?ok google sendiri haha sbb aku pon google n ikot tekak sendiri..
tapi ayam tu sedap ahhhhhhh..xtipu..
and last suamiku ckp,bab2 ayam perap ni memang sayang terror ...dan SEdap giler...ok abg,tq tq tq..

hehhehee...

ok bai

0 komen lagi: