Followers

Search This Blog

Thursday, March 10, 2011

:: buang lemakk ::


yeahh yeah..mulai semalam..dah stratt dah ngan azam baru..yeee nak mengecil atau dgn lbh tepat mengurangkan berat badann aku ni..huhu..sekarang ni dah 51.6 kg..uishhh over than 50..mane bleh...xbleh xbleh...

sehari nak lompat 200x..smalam dapat 50 jer..tu pon buat xsmpai 3 minit..hehe..okey petang ni kang buat 200..semoge berjaye ye cik azilla khalison :)

 


lau la dapat turunkan berat ni ke 48 kg b4 bulan 5 ni..huh memangg akan kuteruskan activiti ini... :))
kurusss yeah kurusss :))...
.
.
.
.
.
uikss 3 miscall...~EMAKKUSYANG~
sori mak..anakmu pekak sikit..huhuhu
mak baru jap call..suh balik minggu ni..aiyaakk..balik ka??huhu minggu depan boleh x mak..minggu ni mcm bz la,lgipon insyaallah minggu depan adiya nak balik ... insyaallah jugak ,sbb bakal menantu baru mak kate die nak dtg..hehe..insyaallah la amk ea..xjanji..die bz mengalahkan yb.....

okey mak ea..mminggu depan..hehe c u :)
mmuahh kem salam father ea..huhu...


*200x sehari..agak2 leh kurus x..huhuhu*

4 komen lagi:

aida4eva said...

wah..boley kurus ek skipping je?
huhu.48kg?wah. berat idaman tu..walau aida 2 kg je beza. tp nape ssh sgt tah nak ke 48kg tu. huhu

~azillakhalison~ said...

hehe 48 tu target jer..saye ni susahh nak kurus.senannggggg nak naik..waduh waduhh.....

bulan puase aritu dapat turunkan berat 46kg...pas raye..amekk ko huhuu.....

KHRLHSYM said...

skipping cara paling bagus rasanya buang lemak :)

~azillakhalison~ said...

care paling bagus ea..ooo yeah oo yeahh :)))