Followers

Search This Blog

Friday, January 25, 2013

:: Alfatihah untuk arwah MAK (nenek) ::



woot woot.. lamenye jengah belog ni..huhu sejak2 berbadan dua ni.tahap malas melampau-lampau..
huuuhu..apo nak jadik!

harini genap 2minggu MAK (nenek) pergi buat selama-lamanya...al-fatihah utnuk arwah mak...nenek yg aku panggil mak..syg sgt...mak meninggal mase aku kat sabah (hanimun katenye)..mase tu TUHAn je yg tau betapa hati ni menangis..betape hati ni memberontak nak balik jb..huuuuu,mase tu ade balance 3 hari lg nak balik semenanjung...

hanya mampu doa dari jauh untuk arwah mak ditempatkan dikalangan org2 yg beriman...sayuuuuu sgt hati...
dah ditakdirkan,mak pegi ketika aku dan suami disabah,nak balik pulak tiket mmg mahal sgt mase tu,,,so atas nasihat semua,xyah balik pon xpe..doa dari sana...harap mak tenang....

TUHAN lebih sygkan mak..semoga mak tenang disana-AL-FATIHAH....
rinduuu mak sgt2

--------------------------------------------------------------------------------------------------