Followers

Search This Blog

Wednesday, January 2, 2013

:: Syukurrr ya Allah.zuriat kami ::

Syukurr alhamdulillah..rezeki awal katenyer hehe,,


Minggu lepas ari jumaat,balik keje jer turus gerak balik kl..yuhuuuu 2minggu ko xjumpe suami..sebulan ko xjumpe family in law..huhuhu harus rinduuu :)

dan Eksited lagi bile nak buat ujian Pregnen sesame dengan suami..hehehe..
smpai2 je kl,terus balik bt caves,ontway balik tu singgah giant bt.caves..g guardian..
beli UPT...hehehe

balik umah lepak2 tengok MLM,malam b4 tido baru buat ujian air kencing tu..
dan hasilnyer...
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.

 

 Nampak x..hehe ujian 2 tu plak buat esok paginye...ngengada nak buat 2 kali..bukan ape,saje nak ngabiskan bende alah UPT tu..beli sekotak ade 2 dlm tu huhuhu...suami la eksited nak buat 2kali..hehe

alhamdulillah.2 2 ujian ade 2 line..skrg cume nak kompemkan je ngan docter,,..hehehe..suami senyum2 je..hehe..kite pulak terhegeh2 ciom die haha :p


-------------------------------------------------------------------------------------------

29 Dis 2012 - Klinik Famili 24jam Batu Caves


Doc : ye,sakit ape tu...
Aku : saya dah 2minggu xperiod doc..
Doc : dah kawen?dah penah buat UPT.?
Aku : dah,tapi tu la.nak kompemkan balik...
Doc : bile last peod ?.....
Aku : bulan 1..ehhhhhh! bulan 11..15/11/2012
Doc : haha..bulan satu yer..
Suami : dokkk gelakkan aku jer..aku nebes ok
Doc : ok ,awak kne buat ujian air kencing...

dan dan terus g kencing,suami teman..pastu tunggu result..then doc panggil masok bilik doc 

Doc : ok,tahniah...azilla,awak mengadung :)
Aku : alhamdulillah ...smbil pegang tngan suami
Suami : senyum..alhamdulilah
Doc ; tahniah,sbb kalau tgk dari tarikh last peod ni,awak dah 5 minggu...bla bla bla bla bla blaaa....

wuuuuuuuuuuuuuuuu.. ALhamdulillah ya Allah....
balik tuu senyum2 je dua2..hahahaha...

bile bgatau semua sedare,kawan baik,family..semua suke...hehee...ADIYA DAH PREGNEN!


dan dan je pas doc bgtau kite ngadung kan,kite otway balik umah je terus rase nak muntah..smpai je umah mama,terus bukak pintu kete.muntah meluah2..NASI lemak! hehehehehe....


Insyaallah,Allah permudahkan segala urusan kite yer En. Suami..walaupon dalam keadaaan pregnen ni kite masih lagi berjauhan..huuhuhu


minggu depan g hanimun..kite g be3 ea..hehehe...






pengalaman membuat aku bertambah matang,thanks Allah


0 komen lagi: