Followers

Search This Blog

Sunday, April 1, 2012

:: dah sedia belom ::

selamat petang ahad...
jarang2 sekali update blog hari2 minggu camni..
memandangkan hari ni memang dok umah je,ermmm balik2 bukak laptop...
bace novel..
makan..baring..
tu aje la yg mampu dibuat..esok pulak dah nak keje...isnin!!!!

tadi tengahari men gayot2 kat pokok ngan Amin..sejam u!!
heekkhekhek....kat pokok tu monyet..
ini bukan monyet...:P

sejan 4saat arini calling2..semalam xcall..last call kelmarin..
tu pon mood unhappy...jiwe kacau..
tapi bile Amin call tadi,die "menganjing" balik ape aku buat kelmarin,
memang berdekah la..haha..siott!..
ko gelakkan aku yer??siap ko...

potpet potpet ntah ape2 la kitrg cerite..
tgh2 cite,ajah balik dari kelas,,
aku pindah bilik sebelah.kacau je org tgh gayut...

sib baik bilik sebelah lg selesa..ade ekon..wuuu sejok je...
tibe2 terkesima jap..tengah2 ketawa2..tengah main2 lawan cakap..
Amin tanya...











DAH SEDIA KE NAK JADIK ISTERI SAYA?







gulp,nape banyak2 soalan mesti nak tanye soalan tu..
terkebil2 aku nak menjawab..

5saat baru aku jawab..


DAH,awak pulak dah sedia ke?


harammm tol,aku tnye die xjawab,die buat2 tukar topik lain..kong aji betol..
xpe2,,minggu depan kalau jumpe,aku tarik telinga kauu~


korang rase die dah bersedia x ek..nak jage aku ni..aishhhhhh....


lagu tema utk hari ni :PP


0 komen lagi: