Followers


Search This Blog

Tuesday, October 16, 2012

:: ajah eksiden..aku jugak..along jugak ::

 
ni status aku kat fb,..huhu
hari2 aku pesan kat adik aku,Bawak kete jangan laju2..bawak kete jangan laju2..bawak kete jangan mcm dah bertahun dpt lesen...tiap2 kali aku naik kete ngan die,tiap kali tu la aku bebel jgn bawak laju..tup tupp..pagi tadi dpt call,AJAH EKSIDEN...mcm ckp dengan Tong gas.
 
 
------------------------------------------------
 haha pagi tadi pon same..aku n along nak g tolong ajah..along bawak laju la sbb sian ajah dah lame nunggu..
 
tup2 kitorang jugak eksiden.berlanggar dgn kereta yang berderet2 tu..
 
tapi yang osemnye..masing2 anggap xde pape..dari kereta yg pertame smpai kereta yg ke 5..dan aku kat tgh2..
ter hentak la kepale kat cermin sbb xpkai seatbelt..aduh terasa sakit smpai la ni..
even sportage teruk jugak kat blkg,tapi kitrg dah xfikir dah.terus bla g kat tmpat ajah eksiden...
 
 
ya alllah,lingdungilah kami sekeluarga..amin

0 komen lagi: