Followers

Search This Blog

Monday, July 19, 2010

" alaasan "

~arini kije macm biase..ermm tghri tdi epi blnje mkn piza..dap giles..sambil2 mngumpat..hahah kuang ajo seyh ko....esok kite mkn kfc lak..nak?huhuhu...ermmm dah 3 hri bengang ngan kamu...aiseh!...
~en.love...saye rindu banget same kamu..hohohohoho..msti maken bulat awak yek..haha..
geram seyh ngan awak..lau jmpe kwn2,xdenyer nak sms or call saye ek..ermmm gaknyer kdai2 yg awak slalu g tu mmg haram kan pggunaan hp kot..saye dah mcm org gilos dahh ni tunggu msj or cll dr awak..nak msj,tkot gnngu awak...ermmm..cubit kang...lebam! ahhaha..
~ermm jumaat ni nak g kl..jalan2 cri pasal..de sape2 nak jmpe saye kat sane...huh lau dapat jmpe kwn2 kan best..adoii rindu banget deh same korg sume...tunggu la pose nanti aku n ad turun kl k..hahaha kite "bukak" pose same2...pening2..nak bagi alasan pe ek kat bos aku cz nak cti jumaat n sabtu..n insylh ahad sekali...fikir2kan .....

0 komen lagi: