Followers

Search This Blog

Friday, July 2, 2010

::: sangat boring dan kecik ati:::::::

  • arini kat tmpt keje sgt2 boring..ditambah plak ketidakhadiran rakan sekerja 2 org lak tu..dan ditambah pulak rakan sekerje yg baru lg sorang..ok la..even bru sehari kenal kan..
  • mane ar kan x kecik ati ngan en love saye...arini je bru 2x die msj saye..dan tibe2 mlm td die msj gak kate die otway nak ke bkt merah..waaaa..nape saye xtau die nak g sane ek?...ermm bile di tnye die kate dah bgtau dah..sedih beb ,ntah bile die bgtau saye ,saye pon xtau..wat ever la en.love..saye doakan awak selamat pergi dan selamat balik..sye syg awk tau!
  • saye xmsj awak maknenyer sye tgh kecik ati ngan awak..huhuu...awak,tadi saye jalan2 cari hadiah adek awak,saye de beli kad untok awak..hehe..t saye pos sekali ngan adiah adek awak k..nak jmpe ntah bile kan awak..huhu..

ye..en.love saye..hahaha

  • hati n jage diri baek2 ye kat sane..waa..bile awak nak bwk sye jenjalan pulakk....

0 komen lagi: