Followers

Search This Blog

Friday, October 29, 2010

:: ekin ker ::

salam..wahh arini 29 oct 2010..so genaplah usie kawan @ sahabat @ musoh ketat @ akak angkat (mati lau ekin bace nih haha..) @ dan segalenyer...ko msti hangen untok kali ke bape pon aku xtau..haha konon2 aku lupe bzday ko la kan..haha silap ok..aku lg kecik ati ngan ko..cz ko pon lupe bzday aku ataupon ko wat2 lupe..camm harem..ko ngan amirul amin same jer..huhu
...
.
.
.......
thanks cz sudi jadi kawan aku yg selalu dengar masalah aku..baek buruok aku ko dah paham...time bile aku rajen msj,time bile aku mls msj..haha..ko je yg tau hati aku ni..
...........
.
...
..
....
dah dah 7 tahon aku kenal ko..mcm2 dah perangai pelik ko aku kenal..huhu..aku time ko..baik burok ko..kite penah makan sepinggan,tido sebantal,tido seTOTO..kepale seHElMET..thanks cz sdi jadi kawan aku yg agak tingtong,walaupon ko xsehebat bedah..nora..cidot (haha aku gurau ngan diorg bahase lagi kaso)...ngan ko de gak aku lembot sikit..hahahah lembot lak kan...haha..ngok...
.
...
.................................
woi pejadah aku taip entrie kali ni cam nak buat karangan "saye sayang ekin" bagaiii..huhu cukop ok..i ade prezen utk u..nah amik ni...muah..syg ko ok..ingt smpai bile2 mls dah nak ckap lebih2 aku syg ko..aku syg ko..nnti aku nak muntah..hahah..nak hadiah tgk bawah..
.
.
.
.
.
.
.
.


...........
..
.
.
okeyh ni kek untok ko..



semoge panjang umo,murah rzki..cepat2 kawen..aku dah redo lau ko kawen dlu dr aku..huhu..take care dear..mumah muah muah...ekin ker?!

2 komen lagi:

~azillakhalison~ said...

kek ko tu aku baru buat...

Anonymous said...

hahaha..terharunya aku bc entry ko nie nk nangis smbil guling2 pon ade..anywy..tq ajilatt!!syg ko..ko la musuh ketat@kwn baik@ kwn myakitkn ati aku yg aku xkn lupe smpi bile2 (:
kek tu ko wt?? haha xpe xnk kecikn ati ko aku percaya..walaupon hakitatnye ko mmg penipu besa..haha
aku tau ko xkn pndai wat kek secantik tu..hakhak!! muahhh syg ko..ehh tp aku lg syg bf aku ngeeee ;)