Followers

Search This Blog

Monday, October 25, 2010

:: johfc vs n9 ::



23 oct..sabtu..

gerak dr pulai emas nak g ke pasir gudang..kol 5.30..mase tu ujan pehh lebat giler2 beserta ngan petir,guruh..banjir sume ade..gagahkan jugak pegi satu kete..ngan along anak beranak n ajah..nak lalu hgway p.gdg kompem la jem giler..n ude pon dah bgtau dah jalan jem giler..

..
.
.
so amek keputusan ,kite ikot jalan jauh sikit n xpayah nak redah2 jem ni..ermm lalu hgway senai p.gdg..kat hgway ujan still jhgk x benti,lau mcm ni la gayenyer mmg sah2 aku x g tgk bola mlm ni,n along kate,lau dah guroh petir mcm ni mmg la main..ermm teruskan perjalann ke pasir gudang..
..
.
.
smpai area pasir gudang dekat kol 7suku.n yg peliknyer kat p.gdg dah x ujan..mmg xujan langsong.bekas ujan de la..so dah suke dah,kire bleh la tgk bola nngan aman hehe.hhuu.terus g umah yon amek tiket tgk bola nnti..xlame ...dlm nak ke umah yon tu gak,ujan lebat giler turun..ngan kilat guruh petir sume ade..adushh...amek tiket trus bla g umah ude..dekat sikit nak ke stadium nnti..pas solat n mkn roti( tahap kebulor giler) terus gerak 1 kete g stadium..<>>.......ujan still lagi..tpi semangat nyer pasal..sanggop tu redah..huhu..sampai sane sume kazen2 pkcik2 dah tunggu..
.
..
..
aku smpai awal gak,so kne la tunggu smpai kol 8.50 cmtu bru strt..ermm bygkan dekat sejam kitrg tunggu b4 start..kene ujan jgn ckp la..mmg :)...tpi sonok giler...hehee..
..
...
.
.
ermmm perlawanan antare johfc n n9..ermmm org joh yg g tgk tu xpayah ckp la punye rmai,...yg xdpt tiket pon bleh thn ramai..kesian sgt2..pe nak buat kan..game mlm tu best...xpela joh kalah..huhu yg mntak maki tu si ref2 mlm tu..adoii..sakit jiwe tol..ref yg jge line tu mmg kaw2 kene baling ngan ais la,smpah la..huuhu..adoii cmni upenyerrr....
..
..
..
ok kesimpulan.penyokong jhrfc mmg emosi sikit..termasok aku..dan hasilnyer jhrfc 0..n9 2..congrats n9!!..belasahh kelantan ok....thanks ..bagi suare aku xde smpai la arini..hahaha.terbaekkk..ok layan gmbar..











0 komen lagi: