Followers

Search This Blog

Tuesday, November 23, 2010

:: i love my family ::

huaaaa..c the tajuk entrie kali ni..haha azillalkhalison cam dah xde kije sangat je kan..padahal??...banyak kije yg sepatotnyer dibuat untuk menjamin mase depan..ahahhaa ewaaa2..xbleh bla betoll ar..






haaa..entrie kali ni aku nak kenalkan korang2 sume ngan kaum2 or family aku..jom layan..



ni my abah...love abah sp much..weee


mak aku...yang paling aku syg....


my 1sr bro..along..ngan kak mus


my rock n roll..haha kak ngah n abg die..wapi...cucu sulung tu si wapi


aku with ari..anak along ke 3..


my angah..bro aku no2..ngan kak muni..


ni ahmad fadli muiz...waaa cayang


ni abg aku no3..ude n kak liza


muhammad rayyan aqeef


ni ulfa nur qaleesya :)...alala tomeiinyerrr


my only sis..ajah yg gedik..ha amek ko!

and me!!! hahahahhaa


aku anak ke4 drpd 5 org..

haa~~~~ jgn kebawahkan scroll mouse koreng nak cari mane laki aku...hahha aku dgn rasminye cakap..aKU KAN LOM KAWEN hahhaha..weeeeeuuuuuu

ermmm c! ramai x kaum aku...so lau time raye u oll dapat bygkan x betape ramainyer dlm umh aku..bile dah ramai..mcm2 kerenah..mcm2 peel ar kuo..tugas aku 1 jer..masak masak masak..xde kije lain...penatt woo...


teeettt,,,ramaikan...heeheee...

ermmm tu la kuarge aku..dr mak bapak aku..smpai la si kecik kicaa tu...hehe..i love my family so much...tanpe mereke siape lah aku...huhu

0 komen lagi: