Followers

Search This Blog

Sunday, November 28, 2010

:: arini aku rase nak maki jer ::

acctly dr semalam aku menyirap ngan org ni...die bleh mengate aku,ingt aku bodoh sangat ker????????? ko pandai sangatt ker??????....haishhh...

9:58pm..now masih kat muo algi..ermm esok pas suboh balik jb..kat umah mokde ni..
semalam ngan arini aku rase betol2 marah n menyirap gaban jer ni...memang bodohh seyh..kekadang tue,matang,berumur ke ape ker je bleh harap....yg lain mcm bodoh jer..suke2 nak ngate org,ingt ko tu pndai sgt ker..ko pon hidop x betol lagi,hidop pon lintang pukang lagi..tu pon xbleh ker nak fikir perasaan org...ishhhh nothing to say...ko la bodohhhh!!!!!!!!!aku betol2 tgh gerammmm ni~

0 komen lagi: