Followers

Search This Blog

Thursday, April 7, 2011

:: risau,tapi mls nak tunjuk...layan lagu jom ::

aku tgh bosan n boring tahap gaban ni,waktu2 cenggini aku xkesah sape nak kacau aku..haha..
tapi bile dah kene lempang xpyh ko nak lempang aku balik ea..
woooo...dah kol 11.30 mlm ni..ape nak buat ni lg setengah jam..
nak cukopkan kol 12..kol 12 baru leh tutop laptop..
then tido dengan tenang...

uishhhh...
tipu.tipu tipu........lena ker??
uii..xtau la malam ni lena ke x...kebimbangan terase..
Amin baru gerak nak ke PULAU TIOMAN tu..adehai..memalam ginii la korang nak gerak..
giler risau kot,tapi aku dengan rase menyirapnyer,malas nak tunjuk kerisauan ni...
semogge die dan kawan2 SELAMAT smpai..
AMIN YA RABBAL ALAMIN :P....
nampak x yg aku syg sangat kat ko..hehehehehehhehehe
ntah kol bape la amin smpai tu kang..jauh tu..
jangan nakal2 ek kat sane..
kamu ade hutang banyak STORY kat saye..
tu yg wat saye rase gerammmmm sangat ngan kamu..!!!!!


huh,dengar SURIA.fm ni..
tetibe ade lagu ni...
jom layan,lau xsuke,xpayah layan....

:::purple-sampai hujung nyawa:::





kan kan kan bestkan..jiwang lak an tgh2 malam ni..ade aku kesah??
lagu ni khas untuk Amin tercinta...
hahahha muntah la sape yg rase nak muntah :P...
ade aku kesah????????
hehe....


>>gambar 2minggu lepas ...kat umah aku..tq awak cz sudi dtg :P..hehe jumpe bulan 5 kang ok...

dah2...lupe,belom smbhyg isyak..teeet :P..
pastu mau tido,...
lantak la awak nak msj ke ape ker ek..
janji awak sampai :P..
syg kamu....
chow dulu...



*kompem ade yg mntk maki*

0 komen lagi: