Followers

Search This Blog

Friday, April 8, 2011

:: semalam udang butter,arini TEMPOYAK pulakk ::

ya Allah...nape ngan aku ni..macam2 hal la..

semalam ngidam nak makan udang goreng butter...
yang butter die macam mayang mengurai tu...adehai...



X DAPAT :'( pon....

.........................................................................................................


pagi2 ni plak aku bukak2 fb ,kawan aku publish gmbar tempoyak..
amek ko,selere jin aku datang..nak makan TEMPOYAK pulak....
yang herannyer,lau aku makan durian,xde la aku suke mane pon.
paling banyak aku makan 3 ulas..
tu pon dah terweekk..wekkk.weekk dah aku..
adik bradik aku dah paham benor dah aku,
lau makan lbh2 nnti kompem aku nak muntah..haha...
tapi cube la bagi aku tempoyak,satu periuk beso pon,insyaALLAh aku
bleh abiskan :))...
aduhhh sedapnyer...







dapat nasi panas ngan tempoyak pon dah cukop dah..
mane aku nak korek tempoyak ni..adushhh...
ade sape2 nak bagi free kat aku,meh tepon jer aku...
dah meliur dah aku pagi2 ni..huh..

ntah ape2 kan selere jin aku ni...
macam mengidam ngalahkan org pegnen..haha..
cittt...jauhh benor~~~~...



*besok ntah ngidam ape plak.haha*

1 komen lagi:

sarah mohamad said...

perghh! sedap nya tempoyak!