Followers

Search This Blog

Monday, April 18, 2011

:: thanks geng! ::

dah 4hari ea xbukak blog?haha ade sape kesah?xde sape...aku je yg kesah...
xsuke la bile aku bukak je belog aku..ermm entri yg same..mcm xde modal jer..

sabtu n ahad lepas sangat2 la bz smpai xde mase nak ngapdate belog n fb..
just view by hp jer...tu pon dapat jap jer..

___________________________________________________________________

sabtu...ex housemate kawen..
norish n kawan sekolej kitorang gak..fahmi..
kawen gak korang eak.hehe tahniah2..cepat2 dapat baby..
mesti comel cam ko la noris...weeee :P..
jelesnyer lahai tgk kawan2 dah kawen..huhu



kat sini jugak la aku jmpe kawan2..
yang dah lame xjmpe..
zizi.dekat 4 thun kot xjmpe..
tapi masing2 kecoh macam dah 16 tahun x jmpe..haha
porak majlis kawen orag..

majlis kawen tu dimulekan ngan ujan yg sangat2 lebat...
kitrg masok dewan tu dlm keadaan yg memang xtahan lebatnyer..
park kete dlm kwsn dewan..siap blocking kete org tu haha
bru trun kete,ade lak kete lain nak kuo..adehhhhh..parahhh betol ~
alhamdulilah.majlis selsai nganjayenyer...walaupon ujan lebat..tetap best..
rasenyer geng2 ktrg la yg banyak menghuru harekan

memasing lupe,umor dah lanjut,tpi perangai...yaaa ampon..
huhuu..
lame betol kitrg kat dewan sabtu aritu..
 jom layan gmbo..






to norish n fahmy : semoga korang bahagie ke akhir hayat..amin....

---------------------------------------------------------------------------------------------------

pas settle noris kawen..dlm ujan2 gerimis tu jugak we oll g singgah petronas UTM..
then salin baju..haha..excited ok,xnak balik umah..terus je bawak baju cz dah jnji b4 ni memang
nak jalan2..so masing2 dah ready baju dlm kete memasing...wee.ishhh..cume kak kin je yg xdengor kate..
pas aku salin baju kat ptronas.aku n ekin gerak blik umah ekin,n mereka2 yg lg 4kete gerak g agsana..

tuup tuup..amek ko..bawak baju salin,tpi tudung xbawak....budushhhnyer rase..
xkanla nak pkai tdung oren..baju biru...
nak mampos!!..dah penin2...rase cam nak balik umah jer,tpi mlas sangat2 nak patah balik..
trus ckp ngan ekin.nak pnjm tdg die,xkesah la tdg ape,jnji bleh masok ngan baju biru aku..
gile!!!.camane ntah bleh lupe nak bawak tudunggg tu..dah letak dah atas katil,harammmm tol~....

smpai2 umh ekin,ekin bagi tudung..ooo yeah :P...ade!..boleh la,masok la jugak ngan kaler baju aku..
hahha thanksss ekin!...

terus g angsana...park kete,then g men bowling...weeee..1st plce owwww...

memasing main cam harammm jer aku tgkk..memang binawe.! haha..
pastu g kat carpak balik...amek gmbr sane sini..then terus g kat BENAFE cafe..
memasing kebulor..
order nasi ayam penyet...xkenyang gak,cz tgh makan,bercerite!..amek ko,
smpai meleleh airmate dgr cite anem!..sumpah anem,ko kuat!..lau aku jadik cam ko,aku xtau la..

pas cite anem,cite zizi lak..haha....

ok malas cite.jom layan gmbo


 >>memasing dah letak kete memasing...excited..last2 masok angsana jugak..haha..sengal!

 >>pas layan bowling,men tunjuk2 langit plak kan......uda n zizi,korang nak gadoh balik umah ok..hahaa...

 >>haha...post paling aku suke..superduper..memasing takot nak upload kat fb..haha..patotnye aku yg takot,takot mak mentue tgk..hehe..bak kate diorg!

 >>keMAGRIBan dah tyme ni...hehe....

 >> kat benafe..sebelom memasing mule cite..dan sebelom aku touching ngan cerite anem,..sedih!

>>khusyuk melayan nasi ayam penyet!huhu..pedass dowh!



>> sesi mengtransfer gmbr2 dari kmere anem,kmre ekin n kmre huda~.....

aku sangat happy arini..tq korang!!.......

;
;
;
;
pasni kite porak lagi k...
tpi jage emosi korang,jangan lebih2..aku takot aku xleh kawal emosi aku lak..'
hahahah..memang mati
!

--------------------------------------------------------------------------------------------

zila.anem.ekin.nurul.uda.akak.zizi.noris.dayah.wahida.ena..


>> kenangan!...mcm nak nangis bile tgk gmbr2 lame..banyak betol kenangan kite bersame kan...
ade yang dulu bergaduh2..ade yg tarik muke..ade yg xpuas hati..ade yg jeles menjeles..ade yg mcm2 hal..hehe...kite simpan k..buat kenangan :P..semue tu kenangan yg xkan padam kan...



sob sob sob...tetibe nak meleleh pulak :( hehe
hope kite kawan smpai bile2 erk.....



love u oll..mmmuahh :P


0 komen lagi: