Followers

Search This Blog

Tuesday, March 20, 2012

:: pas kawen hari2 g kl?? ::

selamatt tengahari semua...
arini rase terlapo sangat2...
sib baik bawak bekal..
mee sipot + sambal kicap haha
layannn kan..

-----------------------------------------------------------------
Pagi tadi tengah asyik buat keje ngadap pc,tetibe dapat mesej........

Amin : awak,watpe2?
Aku : buat keje sikit..
Amin : banyak keje ke awak? yang lain sume ade kat opis ke?
aku : uda n along ada,yang lain g kote tinggi,jap lagi meke be2 nak g Mardi kluang...
Amin : oooyekeee,bestnye diorang b'jalan..hehe
Aku : bestkan,saya je x g mane2 dok opis..( x g mane2??ooh silap..tawap satu jb sehari)
Amin : hehe,nanti awak g kl lepas kawen,hari2 ade kat kl..hehe
Aku : hari2 ke????heheee
Amin : ye syg,hari2...
Aku : xnak,kl xbest huhuhu
Amin :tu awak silap,hehe...kl la bandaraya paling best kat malaysia..
Aku : hahaa yelaaaaaaahhh

haha..cam biase,aku sebolehnye tolak pelawaan die pas kawen dok kl..wuwuwuw...
xdapat bayangkan la camane kalau aku dok kl..sesat satu hal..ingat org2 jb satu hall huhuhu payah gileee..

sebab tu bile orang tanye pas akwen dok mane??
aku jawab,jb haha..

sebab ape yg kite cakap tu kan satu 'DOA'

heheheeee....
xpe,Amin xbace belog ni...



0 komen lagi: