Followers

Search This Blog

Tuesday, March 13, 2012

:: sorang lagi geng sekolah kawen,Tahniah Azah dan Suami ::

salam u ollsss..

ahad lepas wedding my bestiess kat kampong..
geng2 mase meronggeng naik motor keliling kampong,
kawan g sekolah same2...

agak keterlaluan kan kalau xpegi..
so ahad aritu dari melake lincah balik segamat...

semate2 nak g kawan kawen n jumpe mak abah la kan...

sudah semestinya,g org kawen,mesti kene posing lebih2 :))

aku paling suke gmbar ni..sweeet je..lokasi : umah mak aku...

diorang outdoor kat umah aku

ahad aritu ade 2 pengantin dtg shoot kat umah mak aku

geng sekolah...

pon kat umah aku..belkang umah...tapak swimming pool

cantekkk ko zah

suami azah....

acare wajib bile amek gmbr ngan pengantin :))

geng sekolah...dah beranak pinak dah diorg...


huaaaa tengok kawan kawen,menggelegak hati ni nak kawen jugak..haha
bileeee ni nak naik pelamin..xsabauu..

sekarang ni ramai geng sekolah dah kawen,ramai sgt..
kot2 time aku naik pelamin kang,ade je la yg tgh pegnen,tunggu ahri,dalam pantang..
camano????







benti kat sini dulu ye...
SELAMAT PENGANTIN BARU AZAH DAN SUAMI :)
hadiah aku paling kecik,tapi besar maknenyer kan..:P


2 komen lagi:

zOeY zAu YaH said...

cantiknya merah ang2...hihi

~azillakhalison~ said...

merahhh sgt kehkehkeh