Followers

Search This Blog

Thursday, June 21, 2012

:: Baju raye...lapan pasang ::

ari sabtu aritu g antar baju kat tukang jahit...
kakak indon..

hantar 8pasang..
aku pon xingt dah..kumpul2 tgk ehh,ade lapan pasang baju xjahit...
huhuu..acttly aku ni bukan jenis yg suke memakai baju kurung..ohh tidak..

g jemputan kawen pon adohh malas bebenor makai baju kurung..
so raye la time aku mengantor baju2 ni semua..

lapan  pasang ni semua bukan aku yang beli.tu yg xingt tu..huhu

atas dari kiri..

gold pink-Amin bagi,sutera mase die g vietnam aritu..
kuning cair-cotton,mak bagi..
putih-kain thun lepas mak bg,bru tahun ni nak jahit..
hitam gold- mak bagi,baju tunang xjadi...last2 sewa jugak..

bawah dari kiri..

pink- kebaya dari indon..adik amin bagi..
merah hijau-mak bagi,same ngan mama amin..
biru- ajah belanje :)
hijau merah - sari from india,mama Amin bagi..


untongkan ade mama mentua n adik ipar yg suke melancong..huhuu



alhamdulillah kan..rezeki..xsape yg tau :)...
antar pi jahit aritu kakak tu tnye..

shopping mane dek?

haaa xshopping kak,ini semua org bagi huhuu...

banyaknye dik...


janji ngan kakak tu nak 2minggu sebelom raye..so 4.8.2011....

yuhuu xsabar..sebab nak beli tudung lagi..wuuwuwuwu :P



dah total sume upah jahit...

sepasang rm35 xkire la wat baju jenis ape pon..

7 pasang x rm35.00 = rm245.00

ade sepasang tu aku buat ade lining..so akak tu ckp hrge double..

amek..
245 + 70

=
rm315.00

tapi kire murahkan sepasang rm35....

so lepas ni tinggal nak beli 1 baju je lagi..baju untung family day...tema warne kuning :)


yoooo kuning....



*dah dapat bayangkan diri ini memakai baju warne kuning,,wuwuwuw xlawonye kuning*


0 komen lagi: