Followers

Search This Blog

Friday, February 24, 2012

:: tahan xtahan...nasi ayam ::

morning..........
huaa..pepagi ade cite sedih..haha
pagi tadi b4 g keje dah sekalai masok toilet,buang2 ape yg patot..wuuuu

sekali tu,dalam kete,perottt sangat2 xleh bla sakit die..
dah tepok2 perot suruh sabar kalau ye pon nak keluarkan ape2..
tapiiii...ehh degil..memulas2..jalan pulak biase la..
dari taman pulai emas ke taman u..amek mase dekat doploh minit..
jem lagi..
isi minyak lgi tadi..
nak tumpang toilet kat pam minyak tadi,tapi takot la...situ xramai org..
soo tahan tahan tahan....

sampai je opis,bukak pintu separoh je..terus berlari2 g toilettt..















fuhh legeeenyer rase....
aishhh...terok betol la sakit perot xtahan nak breeeek tu..
mcm ade bom dlm perot..


sempat lagi tu..kahkahkah....memang rase nak terbuabg je dalam kete tadi..sumpah sakit perot xhengattt punye...gile la...

---------------------------------------------------------------------------

ha ni satu lg..lawak xboleh bla..hahaha...


haha pepagi dah buat aku ketawe ngadap pc ni..hadoiiiiii :))



morningggg allss..arini jumaat...horeyyyy

2 komen lagi:

zOeY zAu YaH said...

adoi blh lg thn tu huhu...

~azillakhalison~ said...

hehe...nak lepas xsmpai hati