Followers

Search This Blog

Thursday, August 5, 2010

:: cuti 4 hri ::

selamat pagi... erm arini cuti..yuhuuu best giler..sabtu n ahad pon cuti..cume esok je x cuti..tapi rasenyer aku akan buat2 sakit kot..huhu untuk ptkan streeetttt je cuti 4 hari..bukan senang woo..niat dhati nak balik kg arini..insylh..ptg sikit ar..adushh duet xde ni..cammane ni..pokai bebb ! elaun masok bulan ni kompem lmbt nyerr...cz report aku x anto lagi..adoii... minngu ni umah mak segamat de knduri..setelah sekian lame aku xbalik kg,asik mak abah je dtg jb ka..nak gak tgk pe prubahan kat umh tu..huhu..almaklom ler mak mmg xde kje lain,ari2 kemas umah... ermm tgk2 kelenderrr dah dekat2 nak puase dah..waaa dah nak raye..bju raye xbli lagi..huhu...tahon ni kompem raye sakan..cz dah xde komitmen kat mane2 haha...exspclly kat akf classc...bahgie tol aku...lepas satu azab..huhu....ok2 chow..nak kms brg..mcm nak blik kg dah ni..huhu ..babaiiii
mak...yg tgh tunggu anak2 die balik..ececeechhh..haha

0 komen lagi: