Followers

Search This Blog

Wednesday, August 11, 2010

:: salam ramadhan ::

> jeng jeng jeng..puase dtg lagi..tpi puase gnti aku mcm xsettle lagi ar yg thun lpas pnye hehehe.... ermm jap je rase dah puase balik dah..ermm teringat puase thun lepas..time2 gini aku sibuk tgh proses pra memakai bracess..hehe..dri minggu pertame,aku kene cuci gg,then wat mol gg..then trus cabot gg 2 btg,,minggu ke2,cabot lagi 2,dan minggu ke3 aku terus pakai bracess..warghhh sakit x hengat nyer..rase kebas gile n sakit sgt2..thats y thun lpas aku byk ari xpuase kot..dtmbh lak masalah wanita yg mmg kompem dtg...huhuhu..dah nak dekat setahun ah..so raye thun ni raye thun ke 2 aku pkai bracess..dah nm[pk sgt perubahan die..

> ermm arini 1st puase..bangun sahur kol 5.10..cuci muke gosok gg terus ngadap makanan..arini sahur nasi goreng cine n ayam greng..teh o n ais kosong..ais kosong xleh tinggal walau pe jadik sekalipon heheheh...yg teruje sgt pagi ni> nadia( anak buah aku yg ke2) pon bangun sahur..cz abg die(wpi) kejot..huhu syabas dek..semangat nadia bangun,kejot sekali..

> perot lau makan pagi2 ni kompem xreti dok diam..adoyaiii...sakit..arini kije..berbuke puase kat tmpt kije je la kwbnyer..ermm ketensenan betol...arini nak buke ape erk,rasenyer banyak sgt pilihan buke pose arini..kat agsana lak tu..sediekan duet je la jawabnyer..ermmmm.. orait,smga pose thun ni bagi ketengang n keberkatan pade kite semue..amin ya rabbal alamin..jgn lupe niat puase..sie2 kang puse korang...adehhhh...

نـَوَيْتُ صَوْمَ غـَدٍ عَـنْ ا َدَاءِ فـَرْض ِ شـَهْرِ رَمـَضَانَ هـَذِهالسَّـنـَةِ لِلـَّهِ تـَعَالىَ



~nasi goreng cine...


0 komen lagi: