Followers

Search This Blog

Sunday, November 13, 2011

:: Amin dan Buah hati baru...Farzana Qistina ::

ehem ehem..selamat ptg..really xde keje..arini terperok je dalam bilik..makan tghari pon tadi kol 4.40 ptg..huhuuu bukan xnak makan,tapi malas nak melangkah keluo bilik...xtido pon,tapi ngadap laptop..aduii ntah ape ntah aku buat pon xtau la...

ni pon baru pas makan goreng pisang + sambal kicap..ooooouchhh sedap..

---------------------------------------------------------------------------------------------

wink wink..kite ade rahsie ni,rahsie Amin menduekan kite..sampai hati die buat kite cmni.hikhik~
Amin cakap,2 minggu ni,Qistina die bertahta kat hati..OMG.gile sedih kite tau..sangup die mentigekan kite..ishh ishh ishh..Amin siap mms kat kite lg tau pic Qistina,tau la Qistina tu lagi comel dari kite,tau la kulit Qistina gebu dari kite..ish ish mentang mentang la kulit kite terbako.................................................hihihihi pang..ngade betol ko zilla.sepak laju2 kang..

hehe actually Qistina anak sedare Amin,umur baru 2 bulan kot...name penoh FARZANA QISTINA..okey,sumpah comel,aku xtau la ikot muke sape..maybe ikot muke mak die kot,macam montel2 sikit..huhu macam Amin pon ade gak..BAm bam macam Amin..Comel macam Amin,Cute macam mak die,CANTIK macam aku..haha ade..ko ade??huhuhuhu nak jugak seyh....

jom layan gambo Buah hati baru Amin ( amek ckp qistina buah hati die) ok layan~ xjeles,malah sejukk je perot ni,heeeeee :)...utk mase depan kami :))

 >> excited betol die tgk mainan atas kepale die huhuhu..comelll jer.mesti terkapai2 tangan die..

>>dah penat..tido...haha kelako la budak kecik ni.mak die selalu tag gmbr die tido..hihi macam2 gaye..ikot sape erk?mak die ke bapak die??ke AMIN???hahhaa.melapau

jeng jeng jeng...nak tgk x pic bakal bape mithali?auwwwww hehhehehe....
Amin MMS......


 >>kohkohkoh..gemuknyeee kamu Amin,hehe ntah ape laaa AMin cakap sampai Qistina tgk je Amin kan hehe..

>>alollolooo suke betol tgk pic ni.hihi..ade gaye jadik bape penyanyang haha..tabik spring la kat Amin..hehe lebiu tau tau tau...

>>hehehe nampak kaku sangat kat gmbr ni kan..hahaha...takpe takpe..praktise make perfect..caiyok2..nnti anak kite ( ewah ) awak jangan kaku2 yer hihi...nampak seksi benor gmbr ni woit.hehe baru pasan la...

2minggu ni awak ngadap n layan Qistina lebih2 yer,nanti die dah balik sarawak mesti awak rindu die kan..pastu nnti ntah bile awak jumpe die lagi kan....tolong kiss kan Qistina utk saye boleh ?hehehhee..

Mama Amin : erm Aman suke budak2,siap la nanti anak awa balik,die la kejekan..
Aku : abis makcik,Amin xsuke budak2 ker?
Mama Amin : ermmmmmm..sambil wat mulut..hehe (kelako tol)
Aku : oooooooooooooooooooooooooooooooooo :P
Amin : mane de ma..eh Amin layan jerrr.ok je steady jer :)

cittt,rahsie mu terbongkar Amin..hehe tapi ni dialog 2bulan lepas,mase Amin,Mama amin n Aman datang beraye kat umah...tapi hari ni,aku dah nampak Amin suke budak2..alhamdulilah :)) satu kemajuan tu hihihihi....

awak,saye syg awak...
(ehhh tetibe,macam xnak kalah je dari Qistina..hahhahahahha)
xla,memain jer..love u,love Qistina..bubye

2 komen lagi:

wan habibah said...

anak kite farzana amani.. kikikiki

~azillakhalison~ said...

oyeke..sweetnye namee anak akk