Followers

Search This Blog

Thursday, November 24, 2011

:: Aummmmmmmm.aiyakk lambat gile update kahkah ::


haha walaupon entri ni agak LEMS dari biase..akan ku update jugee..neghngehhngeh..
ade aku kesah?ade pulak org lain kesah?huhuhu non ado..

Tahniah Team Harimau Muda..exspecially utk Apex..rmai yg update status kt fb n twwet pasal bola malam tu kan..alhamdulilah kemenangan pihak pade team Malaysia..Amin Amin Amin...

go go go team harimau malaya....



okeyh caye x..malam tu aku sanggup terbang ke staduim gelora BONG KARNO..hahhaha amekk kaw...

haha aku melonjak2 kegembiraan la malam tu..serius..xpandang dah org sebelah kanan ke kiri ke..yg penting kite memanng..sebab kite kan nak MENANG aje..huhuhuh...

name pemain yg glamer gile malam tu korang rase sape?ahai..opkos AHMAD FAKRI SARANI..hekhekhek...sian die,korang maki2 die,taukah korang yg die dah buat sehabis baik utk Negare..

SI tikus Bonai tu lagi cam haram..haha muke n senyuman serius xbleh bla..hahhaha ok aku serius satu malam tu kutuk si Bonai tu.haprak..

wat ever,MALAYSIA mengekalkan Emas utk BOla SEpak sukan SEa...menang bola sepak means menang la semue acara..kan kan kan.......

1 komen lagi:

nik rosmawati said...

tak baik diorang yang kutuk fakri tu.kalau tak sebab dia, msia tak msk final kot