Followers

Search This Blog

Saturday, November 12, 2011

:: ubat tu,ubat ni,krim tu,krim ni...ha sapu! ::



hujan sangat lebat skrg ni..huhu berdentam dentum bunyi guruh..petang ni kalau xde aral melintang nak g umah atok,ade bezday kazen..ntah jadik ke tidak.wallhualam..

malam tadi penoh tetamu kat umah ni.hehe katenyer melawat org sakit..sape yg sakit?sah2 aku..huhuu...ramai jugak la yg datang,semalam jugak aku xtahan sangat sakit kaki,ajak ajah g klinik ...then doc bagi ubat,TAHAN SAKIT,BENGKAK,ANTIBIOTIK ngan KRIM SAPU 2 jenis.total rm 55.pastu g farmasi beli GEL GAMAT luxor rm 38.................huhuhu haiii la penyakit..

ALAMAK!!!!

ahhaha cakap pasal ubat,pagi tadi aku masookan krim dalam freezer..haha sebab malam tadi doc pesan soh simpan dalam esbox..memandangkan aku lupe sesangat,makenye,aku bangun pagi tadi terus letak dlm freezer,,hah kononye nak cepat sejuk,sekali aku lupeee daa nak kuorkan..amek ko.betol2 beku ubat aku.dah macam krim temulawak dah..haaaahaha,,,

jap,nak sapu ubat...dan dannn~~~~

wokey siap.ngeeeeeeeee sejuknye ubat ni..effect ais betol lah..grrrrrr haha,..aku nak upload pic kaki n tangan aku,tapi aku takot kot2 ade org tengah makan hilang selera makan tgk kaki aku..huhuhu..so aku upload pic ubat saje yer..nggeee :))


 >> ha ni ubat mase hari kejadian..cee tengok tarikh tuu cantik je kan..hehheee..cantik la sangat,aku ni yg xbape nak cantek kulit dah terbakau..ngeggeggegege...

 >> ni plak ubat beli kat farmasi mase otway balik segamat sempena raye korban hari tu...beli antibiotik ngan krim sapu jugak...wuhuuuu xberkesan ponnnnnn...

>> ni gel gamat,ok bagus jugak cepat jugak luke kering kat tangan la,kat kaki lom lagi..sebotol (ehh botol ker???) rm 38...masok ni dah 2 botol aku pkai...xpe asalkan berkesan...kan kan kan??

>> ni plak ubat yg aku g klinik malam tadi..adehhh sori la x rotate,,satu keje lak aku nak rotate malas aku..hehe...lagi cantik tarikh die..11.11.11..ahahha amekk kaw...


banyakkan ubat aku gune..actly ubat yg gambar 1 n 2 tu dah habis dah..tu yg aku g klinik lg semalam,then doc kate suh aku kopek kulit kaki ni..huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu...gile ! sakittt la,aku kene kat tangan terkopek sikit je pon dah mendodi macam hape,ni plak kat kaki..ermm memang xgerak la aku lau aku kopek semue...ermm so utk elak dari kopek dan terkopek,kene la rajin pakai ubat n krim 2 tu kan..pastu kulit kene la kering..xleh basah2 n lembap2..nanti lagi lambat baik...

harini bangun pagi,terus rase2 luke kat tnagan..oooooo wahhh dah kering n dah boleh kopek sikit2..kopek dgn berhati2 yer takot ade part yg x kering lagi...dan akhirnye,yg kat tangan dah kurang sakit..sebab dah kering.cume nak pulihkan tekstur kulit ttu la kan..amik mase kot..huhu..doakan yer...

yang aku risau skrg ni bab kaki...waaaaaaaaaaaaaaaaaa...

sape tau krim @ ubat @ losyen @ gel ape yg bagus utk kulit berparut???help yer...tq :)


-----------------------------------------------------------------------------------------------------

sukatilahh nak bentikan entri camtu jer :P



0 komen lagi: