Followers

Search This Blog

Wednesday, December 28, 2011

:: eh,7 bulan..perot dah besor haha ::

kalau orang pregnen perot kompem dah besor kan huahahaha~



like this pic so much~
dah 7 bulan dah.sekejap betol mase berlalu...
memang lumrah kan kalau cinte jarak jauh ni..
rase macam cepat je mase berlalu..
kejap2 je dah rindu..
kejap2 je dah nangis2 rindu (opss ade ker???) hahah

alhamdulilah,sepanjang 7bulan jadik tunang Amin ni,semuenye berjalan lancar.
berkat doa semue,kami bahagia walaopon memang jarang2 jmpe.sebulan sekali,kadang2 2 bulan sekali.
xpe,kang pas kawen,jumpe la hari2..tengok muke Amin sampai lebam..Amin pulak tgk muke aku smpai lebam..hahahah...

Ya Allah ya Tuhanku,
panjangkanlah jodoh kami,
percepatkanlah jodoh kami,
jauhkan kami dari sebarang kekacauan yang tidak mampu kami atasi,
bahagiakanlah hubungan kami,
Amin amin Amin ya rabbal alamin...

with MAMA to be~



Insyaallah tahun depan yer..hehe tarikh amsih dalam perbincangan..
kate pakcik2 Amin mase tunang aritu,
Setahun boleh tarik tali..
haha so boleh la b4 setahun or lebih setahun..tapi xnak la sampai 2 tahun kan..haha


Doakan kami..
tq babai~


*sempat lg tuh update belog walaupon bz xhingat*


5 komen lagi:

ainwaheeda said...

cepat2lah kawin... ecececehhhh... hehe..

EnciK AxixOu said...

muge perkahwinan yg terbina kekal ke akhir hayat . xlame dah 2 nak bina masjid..hehehe

~azillakhalison~ said...

ainwaheeda : ahai,memang nak sgt cecepat hehehe...

Axixou : time kasih kawan.doa dari semue jugak heheee...

zOeY zAu YaH said...

bguslah klu takde masalah cinta jrk jauh nih..smoga dpt kawen cpt2 ye..cantik time tunang tu =)

~azillakhalison~ said...

heehe..nway tq ye..awak lg super duper canteks