Followers

Search This Blog

Thursday, December 15, 2011

:: POLITEKNIK JB dalam kenangan ::

salam...

arini n semalam kat fb semue lecturer2 aku mase kat PJB dulu bercerite pasal *hari ini dalam sejarah PJB* huhuhuuu...

agak tersentap bile aku bace status lecturer aku tadi..

ni status Fb lecturer aku...
>>dan arini...amek..logo baru PJB..bukan setakat logo je..name pon dah tukar...kate letcurer aku,name ni sempena name Sultan Johor la ni...n disebabkan pencapaian POLIjb yg diiktiraf sebagai Politeknik Primier ..alhamdulilah.rase bangga betol penah merasa belajar kat sini dulu...

berjuta2 kenangan yang xkan dapat lupe mase belajar kat sini dulu...semuenyer aku simpan baik2 je dalam kotak fikiran aku ni..memang xleh beli la kat mane2..

cakap pasal kenangan..memang setiap gambar ade kenangan tersendiri..ok jom layan gmbr2 mase aku kat Poli dulu... :))...xnak layan pon layankan jer la ..:))

with wafi n nok..mase program luar.buat pameran kat JJ tebrau~

malam2 kitorang memang selalu lepak..port biase..DANGA BAY...

gambar kelas....

mase konvo.....rinduuuu

gambar kelas....euwww mase ni lom pakao bracess lg.ahahaha~

kenangan mengajar lebih mengenali DUNIA~

BEribu kenangan...pastu pastu pastu...bukan takat gambar jer tau..kitorang siap ade lagu lagi hehehe..tiap kali dengar lagu ni,mesti aku akan ingt tiap detik aku kat PJB tu...



boleh dikatekan semue la lagu2 HUJAN tu kitorang dok hafal..hehe..bangun pagi,tgh wat asgmnt,mlm b4 tdo [pon dgr lagu2 hujan~







Damn super rindu aku ngan POLITEKNIK JOHOR BAHRU......

yang sekarang ni dah name baru...

POLITEKNIK IBRAHIM SULTAN

ade sape2? yg belajar sini dulu?






semoga bertambah berjaye...aku bangge aku penah ade kat sini satu mase dulu :)..

Really proud~




2 komen lagi:

laskar pelangi said...

hai yayang! waaaahhh expoly gak eh;) amek kos ape dulu?

~azillakhalison~ said...

amek dip. graphic dsgn...major identity desgin..huhu awak plak?