Followers

Search This Blog

Thursday, December 29, 2011

:: hasil rembatan ::



kelmarin kan g JPO..
JOHOR PREMIUM OUTLET
1st time pegi sejak 2 minggu JP tu bukak..

pegi pas magrib..xde la jauh mane kalau dari rumah ni..
lebih kurang 20 minit camtu..
g nek kete along je,1kete senang.
walaupon berhimpit macam nasi himpit.huhu

best la jugak tempat tu.
sape2 yang duet terover banyak boleh lapegi..
untok org2 yang duet suam2 kuku cam aku ni pon
digalakkan pegi..ahahaha,bukan ape,sekurang2nye dapat bukak
mate utk cari duet lebih..wakakaka.semangat waja betol aku..

ramai org cakap,barang2 kat JPO mahal..
ermm bagi aku biase je la..
Barang branded mesti la mahal kan..
yelah..macam brand : >

  • COACH
  • DKNY
  • ESPRIT
  • CK
  • CHARLES & KEITH
  • BONIA
  • bla bla bla bla....
memang super duper banyak la kan barang2 branded,
dah name pon PREMIUM outlet..
tempat tu sempoi..aku suke
open..
outlet sebujik2..macam rumah ters dah aku tengok..

sempat jugak aku sebat purse,yelah,memandangkan purse aku
b4 ni HIDOP SEGAN MATI XMAU..
baik aku beli baru kan,dah alang2 smpai sini,
selere nak beli purse pon menjadi2 la..
pas satu "rumah" ke satu "rumah" aku masok..
last2 bekenan gak yang kat "charles & keith "

ok.ni aku punye.simple.tau je la aku,.mane nak yg bling2 bagai.harge pon ok..






ni ajah punye..cntik.wane coklet2 tue cmtu.harge pon berbaloi2..xhingat bape rm.cz die yg bayar sendiri...

ok tu je untuk pegi kali ni,,huahaha..insyaallah pas gaji nanti nak beli lain pulak.nak rembat t-shirt esprit,murah sgt.geram tgknyer..

ade sesape nak belanje aku ker??
semalam mms Amin pic purse baru..
die ckp cantik...
ehh ofkos la.sape yg pilih..ngehngehngeh...

Amin : cantik.brand ape tu
Aku : memang laa cantik :P..charles n keith..
Amin : hehe..ooo saye xpernah dgr pon brand tu..
Aku : ishhhh yelaaa2...

lelaki kan.ape die tau?hehe

*upsssss,sambong buat keje :)*


0 komen lagi: