Followers

Search This Blog

Wednesday, January 4, 2012

:: azam 2012 aku ::



Azam 2012..xbanyak mane pon..

  • nak kawen
  • nak kawen
  • nak kawen
haha....gile kentang xsabar nak kawen .ngeng betol huhu..

acctly banyak kot azam2 azam azam azam tahun2 lepas punye lepas punye lepas yanga aku x buat lg..eh banyak la.nak sebot pon smpai dah xtau..

tu la,utk tahun 2012 kite semue ni mintak yg  lg baik dr tahun 2011..kan kan..
mcm tahun 2011,dah tunang, 2012,kompem la nak kawen..

pasal kerje pulak,kalau thun lepas keje camHARAM J sikit,tahun ni,harap semuenye ok..
mane la tau ,gaji pon super duper up,
kate org,rezeki kawen..haha

kalau tahun 2011,smbahyang ade tertingal2..tahun ni kene la cukop..
gile ko kalau xcukop...aishhhh..

kalau 2011,nampak handbag memahal xmampu beli,
2012,haroslah bekerja lebih kuat utk dapatkan handbag yang mahal tu..caiyok2.

kalau 2011,kuat tido..
2012,kurangkan tido.

kalau 2011,tengok rancangan MASterchef..
2012,aku la yang ade dalam tv masuk MAsterchef Malaysia..heeeeyaaaa..

kalau 2011,pakai mekap comot2 lagi..
2012,haroslah smooothhh je ,,kahkahkahkah..

kalau tahun 2011,bracess masih lg kat gg ni,
tahun 2012,kompem la kene bukak..penat woo

kalau tahun 2011, xdenyer g bercuti jauh2..
2012,kompem la kene g oversea.kehkehkehkhe..

kalau 2011,kuat makan..
2012,kene la kurangkan makan,kate nak kurus..wuuuuu :P

kalau 2011,seorg yang mudah merajok..
2012,kene la cooooool sikit..ehemm ehem :P

kalau 2011,masih bujang trang tang tang...
2012,kene la ber2..sebab org kate ber2 lebih baik...aiyakk...!

kalau 2011,Amin jadik tunang aku..
2012,insyaallah jadi Suami pulak....INsyaallah.AMin...

kalau tahun 2011,ade sorang je mak..
2012,haroslah tambah lagi sorang mak,MAMA :P

kalau 

kalau 

kalau

ermmmm..2012 ..tukar status dari CIk Azilla ke Puan Azilla..

ooyeaahhhh :P







Happy new year korang..hahaha


tapi tu la...

satu je aku harap...
semoga 2012 ni bagi kebahagian,ketenangan,kegembiraan,kesenangan,kemewahan utk aku,family aku,tunang aku,dan semue org..insyaaallah..kite merancang,tuhan yang menentukan...amin amin amin ya allah..


1 komen lagi:

baincardin said...

semoga azam baru tu tercapai, amin....^_^