Followers

Search This Blog

Tuesday, January 17, 2012

:: xtau la rase ape ni ::

dah 2 3 hari ni badan rase xsedap la..nape ek..
bangun pagi je rase sakit kepale la,itu la,ini la..
sedih tau..

yela skrg keje memang tengah banyak,menimbun-nimbun..
tapi kalau badan xlarat camane nak buat ??

tadi pagi g bank..
aduishh dah la lambat gile service,rase macam nak pitam pon ade..
boleh rase nak terlelap2 je tadi kat bank.
bukan mengantok tapi serius rase xlarat je..rase macm nak tepon sape2 suh amek
kat bank ni cz xlarat nak drive balik opis..
smpai cmtu sekali...

Ya Allah,kuatkan la semangatku ya Alllah..
aku xnak lemah2 camni..
xnak xnak dan xnak...

Ya Allah.berilah aku kekuatan utk menghalang semua rase sakit2 kat badan ni..
sesungguhnya kau Maha Mengetahui akan daya diriku...



-----------------------------------

serius xlarat..
bukan demam..
bukan sakit perot..
tapi tu la..
X LARAT
X BERDAYA


0 komen lagi: