Followers

Search This Blog

Monday, May 28, 2012

:: setahun yang lalu... ::

assalamualaikum...


28 mei 2011
alhamdulillah,harini genap setahun aku jadik tunang Amirul Amin..
rase mcm baru je dipinang,rase mcm baru je MaMa Amin sarungkan cincin..
rase memang baru je berpenat lelah ngan family semua utk majlis aku..huhu..ouhh BAHAGIANYA rasa...

ni yang buat nak jengah2 gambar masetunang ni hehe...nak tepek kat belog :)..
setahun dah,tapi masih segar di ingatan...

hantaran2 dari pihak pompuan...semua ni mak buat sndiri :)

mase ni debor2 sgt,tuhan aje yg tau..uuuuuuhuhuhu...

haaa,ni lepas tangan menggigil2 mintak disrungkan..ahaha xmalu betol kan...

cupcake from my bestie ...tq kak kin,...

alhamdulillah,tepat pukol 2.35pm 28 mei 2011 aku jadik tunang org :)

yaa,sesuatu yang xdisangka kan,dulu berkawan,kemudian bercinta,kemudian bertunang,dan lagi 5bulan InsyaALLAH..kami bakal diijab kabulkan...

Ya ALLAH,kau panjangkan jodoh kami,
kau berilah kami petunjuk hidup di dunia dan akhirat,
kau peliharakan lah Iman kami
kau permudahkanlah urusan kami..
Amin YaRabbal Alamin...



Counting days.................................................

i love you keranaMU ya ALLAH..


0 komen lagi: