Followers

Search This Blog

Wednesday, May 30, 2012

:: speeeechlesss dow bace msj ko ::


sob sob sob sob :')

 "sekejap je kan dah setahun ko jadi tunang mirul,xlame lagi jadi isteri org pulak..pastu jadi mak org pulak..ya allah mcm xcaye je ko nak kawen..nnti da kawen mst ko da lain kan..busy je..nak ajak kuor pon mst susah..time nak ajak kuar mesti nak g jmpe laki ko,balik umah MIL xpon ko balik palong...xpon laki balik nak spendtime ngan laki kalau korang pjj(perkahwinan jarak jauh) hehe..nak ajak kuar malam pon da xbole kot..maklomla da jadi bini org kurang manis kalau balik lambat xpon laki xizinkan...(minx2 mirul sporting kan)...amin!!!!!!! (opps mcm name amirul amin pulak)hehehe xdapat bayangkan..mesti ssh nak jmpe ko,raye pon xdpt nak jmpemaklom la banyak rumah nak g...ntah2 umah aku pon ko xdtg raye nnti..huaaa..sedeyyy..ko la kawan aku d saat aku sedey n gumbiraaa ko je yang paham aku...sob sobb sobb...adoi cite sedey pulakk..k la nak tidoo..."

send sms from ekin(my bestie) @3.06am ~Bukit Piatu ,Melaka...

bangun pagi bukak mesej dpt msj ni...huhuu rase nak nagis pon ade...tq kin.i love you so much :P
panjang gile mesej ko,ko amek mase bape lame nak create mesej ni.huhu....

ala kin,insyaallah pas kawen kite mcm selalu..memang la kene bagi mase utk semua2 tu..tapi kite tetap kawan dunia akhirat k...

segala rahsiaku ade padamu..segala rahsiamu ade padeku..ehh ade ke hehhee...



---------------------------------------------------------------------

aku xramai SAHABAT....cume ade la 3 4 org yg betol2 rapat gile2...haaaa dgn mereka2 ni la aku selalu ngadu nasib..huaaaa...setiap kawan ade kelemahan dan kelebihan.,.begitu jugak kita..

kita manusia biasa..kan kan kan :)

good nite :)

0 komen lagi: