Followers

Search This Blog

Monday, July 23, 2012

:: nak cuti sebulan je rase ::

Salam Ramdhan semua..
dah masok hari ke3..alhamdulillah masih berupaye :))

pagi tadi baru balik dr Teratak AyahBonda..Felda Palong Timur segamat..
gerak pas sahur pukul 5:20am...smpai opis ajah kat tebrau pkuk 7:45am..

2jam 25minit je i pecot...wuuuu memang laju...tapi xlaju sangat.tengok aje la tahap kondisi kereta tu hehehe..
tapi kire ok la kan..mantop laju aku bawak,ajah pulak emmbuta kat sebelah,tapi part tibe tol.aku jerit..

"Jah,duit tol"

hahaha...cepat2 die bukak purse die..bagusss :)

tadi dr segamat terus anto ajah,,sah2 ptg ni kne amek die balik keje..sbb xckup mase la nak balik umah dlu pastu nak amek kete die.pastu nak g opis lg..oo mmg xla..memang setiap kali balik dr segamat,memang keje aku anto n amek die...

ermmm tadi sayu je hati balik pg td..kalau ikotkan hati..nak aje aku cuti sebulan pastu masakkan mak abah SAHUR n BUKA...kesian lgpon tgk mak abah...tinggal berdua je..xde kawan..sian kan..malam abah g masjid.tinggal mak sorang...ermmm

Ya Allah kau berilah kesihatan,rezzeki ,yang baik2 untuk kedua2 mereka..
Amin...........

-----------------------------------------------------------------------------

Buke ape la mak n abah arini..semalam kat umah mak aku yg masak mase buka....


nasi putih
tomyam campur
ayam goreng kunyit
telur dadar
puding karamel
ulam timun

pastu jiran2 kasi..paceri terung.
pau kelapa
ayam kampung masak lemak

rezeki..makan empat orang penoh meja..
arini mak abah makan berdua je...
aaaallllaaaaa sedihhh :(

arini nak makan ala kadar je,sbb kalau kite makan sedap2..belom tentu mak abah kat sane makan sedap2..huhu

mak abah same je..bile xde org kat umah..makan sikittt...ermmm :(


miss you mak..miss you bah


-----------------------------------------------------------------




0 komen lagi: