Followers

Search This Blog

Wednesday, July 11, 2012

:: Tempoyak Punye Pasal ::

yeay dapat !!!



haha kau ade?TEMPOYAK..aduhh kalaus ebelom ni makan nasi 2 pinggan (fakta)..tapi pasni dengan adenye tempoyak,aku akan makan ansi berpinggan2..haha..kompem mak mentua lalu xnampak dah..bakal suami lalu pon xnampak dah..hahaha...

feveret 4 ever :))

Aku : awak,tadi mokde bawakkan tempoyak satu bekas besar..banyakk..hehe
Amin : waaahh banyaknye..feveret tu...
Aku : hehe yeke??tengok muke mcm xmakan tempoyak pon?
Amin : hehe pandai awak,pandai telek muke org,tgk muke je dah tau org tu mkn ke x..yela,awakkan tukang tilik..
Aku : ahh..nganjing le tu..sepak laju2 baru tau...
Amin : hahaha...

lorrr baru tau,Amin pon suke Tempoyak..adehhh.sebok je...kalau dah kawen nnti mesti berebut tempoyak dlm pinggan hehe..Durian aku xheran sgt..jangan tempoyak,4ever n ever aku sanggup gaduh nak dapatkan tempoyak..hehehe....


semalam g umah atok,xde la niat nak amkan..tapi jengah la tudung saji...OMG...nampak ade lauk Pucuk ubi rebus + sambal Lada cili + sambal tumis + ikan kering + telur dadar...

haha terus jerit cakap "HAAAAA,NAK MAKAN"

huhuu tak senonoh betol anak dare sorang ni..huhuhu..terus je bawak turun dulang lauk atdi..terus ngadap sorang2...gile x gile,pastu makcik n pakcik aku pon terus je join haha..nasik pulak xde habis,g warong sebelah beli nasi putih 2 bekas..haha...masyukkk kebentakk la kan perot...


ni semua sebab tempoyak...pastu sambal lade cili..huh..sedapp sedapp sedappp... :))





0 komen lagi: