Followers

Search This Blog

Tuesday, July 31, 2012

:: soalan terkumpul 'Lebih Ramai, Lebih Meriah Dunia Blogging Kita Semua, Ya, Giteew ' ::

masih ingt dengan moto ni...


'Lebih Ramai, Lebih Meriah Dunia Blogging Kita Semua, Ya, Giteew :-D'

masih cam wanita cantik n??hihi


haaaa...dah dekat 2minggu bermarathon kuiz dari kak sha..huhu akhirnye arini aku submit semua soalan untuk soalan 1~25..

insyallah kalaua de rezeki xkemane kan..hehehe...kejap lg nak buat karangan pulak..huawhaha..untok soalan 26`30..ha ko ado??

meh2..tengok tu.soalan 1 smpai 25...bukan amrathon di satu belog je u olls..
5belog?

  1. http://shahriahnovelisresipe.blogspot.com/
  2. http://cuticutishahriahnovelis.blogspot.com/
  3. http://shahriahnovelis.blogspot.com/
  4. http://heartofshahriahnovelis.blogspot.com/
  5. http://shashasuka.blogspot.com/

terkais2 aku mencari jawapan,selak sane selak sini..tutop link sane bukak link sini..

pastu??

PC hang..hahahaha


patah hati jugak kekadang dgn PC ni kan,kite nak bermarathon die boleh nak jadik sipot sedot :))































25 soalan..kelass ko kak,buat berpinar mate den ni ha..

mintak2 la ade rezeki ye dok :))




okey,curik2 nak buat karangan pendek jap.harap bos tak nampak ye :))



1 komen lagi:

QasehnyaRania said...

dari kuiz kak sha juga..salam kenal n follow sini=)
good luck