Followers

Search This Blog

Thursday, June 23, 2011

:: D.E.M.A.M ::

eeee xsuke xsuke...!!!....

arini genap 5hari aku demam....hohoii..cmne ni??
xselese sangat2 la..aduyai..nak wat ape pon xboleh..
makan ape pon men telan jer.....

org kate DeMAM urat`..ermm sebab minggu ni dah 2x jatuh..
terduduk,terhentak,terhantok,tergelincir sume ade..

ari ahad aritu aku tergelincir mase kat umah abang aku..
umah ude~....
hhoho,xsedar ape2 tetibe rase dah kenoneng je pale sbb dah terjatuh..
Mase tu AMin ade kat umah ude,Amin tgh tido kat bilik atas..
huhuu suh die turun bawah,terus bgtau die,,,adoii sedihh no..
sakit..tetibe nak mengade lak ngan Amin,
tapi die cam biase la,,cume cakap "lenkali hati"..
hahha ok..dah biaseeee :)..

semalam pepagi rajin kan mop lantai umah..
ntah cane,mop tu terlebih air,aku mop mop n mop..
terlebih lak kelajuan kayuhan kayu mop tu kan..ermmm..
aku pon g langkah tempat yg aku mop tu..amekk ko!!
gedebukkk jatuh...
hohohoh mase tu sorang2 kat umah..ishh ishh...serius sakit.
kepale lak terhantok kat rak tv kat dpor tu..
huuuuhuhu mengong jap rase..

ermmm pas jatuh wat kali ke2 tu badan memang terase sangat sakitnyer..huhu..
siann nyer aku... siannn giler lah..
ntah ape nasib minggu ni je 2 x jatuh..fuhhh~

nak ngadu kat mak,takot mak marah!~..

bekk diam saje...tpi xtahan DEMAM NI>>HUUUUUUUUUUUUU...


0 komen lagi: