Followers

Search This Blog

Monday, June 27, 2011

:: tahap dewa dewi bohsan ::


sambil dengar lagu Wali BAnd...
baekkk baekk sayang~

.
.
....
.
.
.
.
sesungguhnye tahap bosan dah datang...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

belek2 kamere...

belek2 jejari..

belek2 kuku..

belek2 jerawat~....

ok sumpah ni bukan gmbo arini..minggu lepas....hehe  tapi ni gambo d latest yang aku snap sorang2..gune self timer ok hehe..sebab dahh ade cincin tunang tu..nampakk?? :P...so kompem la gmbo baru kan...
aku suke bg yg fresh je kat kawan2 aku..hekk hekk hekk...
 >> ok tamak..ade laptop dan pc...tapi satu hape pon aku x buat...sebab aku kan bebal~ hahaha...makan..kenyang..kencing~...hoho mase ni berangan sorang2..yg snap kan gambo ni pon bukan sape pon..diri sndiri yang snap..gune Self Timer..huhuu..almaklom ler...sebatang kare~

 >> itu kunci kete...yg lg 2 bendasing tu sah2 la Hp aku kan..jangan nak kate remote aircond pulak..hehe....tengok bebetol hp sony yang terkapang tu..huhu..hp tu jangan tnye la ea knape keypad die leh jadik cmtu..huhu jawapannyer..??aishh tadi kate xleh tnye..hehe ni tuan punye badan nak bgtau,,,sebenarnye keypad tu kene gigit lipas..pastu lipas tu gonggong akunyer HP letak kat anank2 kucing yg baru lahir..pastu kucing2 tu cako2 hp ni..so jadikk la cmtu....HOHOO sumpah cite bohong..:P

 >>namecard...so sape2 pasni nak beli pump..boleh terus hubungi saye ditalian yg tertera..haha...gile glamer jap woo..haha...

>> taraaaa.....nampak..nampak?? nampak??hehe saye dah ade cincin..hehe ade 2...tapiii tapii tapiiii kan. :(..almaklomla aku b4 tunang mane pernah nak pkai brg2 kemas ni..bukan xmampu(opss xmampu ye jugak)..tapi sebab aku xsuke..xsuke ade bnde besi melekat kat anggota badan aku..sumpah..aku geli..hoho tapi lepas2 tunang ni,aku ade la pkai jugak..takot2 kene ngoratt kang susahh...haha..pesanan AMin..pakai jangan xpakai..ok sayang :P...

ermmm lemah jemari menaip..tapi tetap boleh tersenyum lebor..sbb,mesti ternampak cincin tunang ni kat jari..ade 2 so kiri ade,kanan pon ader :))))))))))....


hoho sori ntah pape merapu petang ni..hehe :)....



*badan dah gemok*



0 komen lagi: