Followers

Search This Blog

Wednesday, August 1, 2012

:: Pak ogos / raye tahun depan ::


Ogos datang ogos datang...
dah 12 ramadhan dah kite yer :))
alhamdulillah masih mampu mengerjakannya,...


SALAM..YA ALLAH CEPATNYA MASE BERLALU..HARI NI DAH 1 OGOS 2012..
CEPATNYE..CEPATNYEEE MASE BERLALU...

DAH DIKIRA2..CUMA TINGGAL 3 BULAN JE SEBELOM JADI ISTERI ORANG..SOB SOB SOB...(banyaknye lagi xprepare)
TAHUN DEPAN XTAU LA RAYE KAT MANE KAN..HEHE...ARI2 SAJE LA BORAK NGAN AMIN..

Aku : awak,aritu ajah tanye,tahun depan ko raye mane ya?
Amin ; hehe,..
Aku : awak,tahun depan raye rumah mak ea,sian mak..nnti xde sape tolong masak..(buat muke kesian)
Amin : hehe ala,ajah kan ada,ajah pndai masak kan...
Aku : ajah xpandai masak..
Amin : mak kan ade...hehe

hukkhukhukk....kene paham,die anak sulung,lelaki pulak tu,die kan ketua keluarga ,memandangkan abah die dah xde..huhu dapat bayangkan x tahun depan punye raye camane??

Amin ; xpe la,tahun ni awak raye puas2 ok.puas hehe
Aku : nape??
amin : yela,tahun depan dah kne bagi 4 rumah tau..umah atok saya,umah mama,umah mak abah,umah atok awak....
Aku : oooooo..heheheee tapi kita raye pertamae dekat umah mak nak?:)
Amin : sian mama,aman,nurul...
Aku : hehehe....yelaaaa..

Yess tahun ni aku xnak bg mak aku masak2 pon time raye nnti,biar aku yang masak :)...kot kot tahun depan dah kne amsak untuk mak mentua kan..hehee...

camane yer beraye tanpa mak abah dan keluarga..hehe..mcam dok perantauan pulak..dah2 xpayah fikir,tahun depannnnnnnn tu zilla oi,nyampah aku..tahun ni dah sebok nak mikiornyer..ilek2 sudahh laaa...



-------------------------------------------------------------------------------------


arini nak buke ape yer....


0 komen lagi: