Followers

Search This Blog

Tuesday, February 22, 2011

:: api besday en.love ::


Asaalamualaikum..arini batok dan batok lagi..selseme datang sekali..satu pakej dapat :P….arini 22/2/2011…genaplah 26 tahun usie amin yg ku cintaii :P ..hehe…dah beso dahh die..dah 26 dah die..waaaaa…cepatnye mase berlalu…dulu mase knl die umor baru 22 thun..skrg dah 26….

<< 26 >>
 
>>saye masih 25 :) ....kan kan kan..mmg nampak saye lg mude sikit kan hehhe....mude 6 bulan je pon :)) macam la bertahun2.. kan encikkk gemukkk kan hehehe...



nak cakap xbleh...saye nak tulis supaye awak terbace :
·        Semoge panjang umor…
·        Murah rezeku hendaknyer…(nnti leh kawen cepat) huhuu…
·        Smga mnjadi ank yg soleh…
·        Smga lbh matang dlm segale hal :)
·        Smga jadi insane yg sangat bergune untuk diri sndiri,keluarge,kawan2,untok saye jugak :)
·        Cepat2 kumpol duet…(euwww,xsabar nak kawen kawen ngan awak) hahaha gile nak kene sepak ni


Nak hadiah ker? Hehe bulan 5 kite jmpe saye bagi awak hadiah k…hadiah untuk awak ingt smpai bebile..ok bulan 5..saye janji..


Ok awak.selamat ari jadi k...jage diri bebaik kat sane..smbahyang  jgn tingggal..doakan saye sekali k..hehe macehhh..syg awak sgt2..sye syg awak setinggi bangunan klcc.opss tinggi lagi…setinggi tingginyer..haha..saye tau awak syg saye lagi tinggi…kan..sebab awak kan selalu nak menang jeerrr :)
Happpyyy birthdayyyy syg :P..thannkss for everthng :).......


 >>brthday crd utk awwk...saye tgh berusahe wat card sbdri utk awak ni..hehe..walaupon xsecantik yg de kat kdai..tapi saye akan pastikan .kad yg saye bg awak,awak sorang je dapat :)))


 >>hehe ni pon awak sorang je dapat..org len jangan harap la nak dapat...sweeetkan..penat saye carik kat google tau ..ngeeee :))


 >>saye pon xtau pon bende ni animation upenyer..hehe..so awak tau la sye tgh sedih ni sbb sgt rindukan awak..hehe memandangkan bulan 5 nnti baru jmpe kan..adehaii..awak awak..nape la dok jauh sngt kat kl tu...ishhhh....

 hadiah yang realnye nnti ea..ok awak..jage diri bebaik...:*.....rinduuuuuuu :)

 
 
 
*xsabar nak tunggu bulan 5 ni weyyyhh*




2 komen lagi:

khairul hisyam said...

:) umur kan sentiasa meningkat. hehe

~azillakhalison~ said...

hehe xkan makin menurun lak ekk..hehe