Followers


Search This Blog

Friday, February 11, 2011

:: pas nengok raje lawak..berdekah!!! ::

mlm ni kurang bz..cehhhh..haha..mlm ni td agak bengang cz rasenyer cam tadi tgh nyirap gaban ngan en.love..huhh..marah betol...tpi ttp syg hekhekehekkk..
mlm ni plak "kawan lame" start msj2 pulak...tgh2 syok reply menanye kabo..(ecccehceeh) mati lau en.love tau..haha..send punye sedn..reply punye reply...pap!!..kredit no maxis habis....adehai..nak buat s.o.s topup..ermm harammmm xleh..apsal ntah..so terpakse la korbankan no clcom tu..huhu adehai...aku kedekot ok nak gune no clcom ni..hehe..ye la..no ni en.love bg..syg woo nak gune utk org lain..haha..ngadeee!..

sib baik xlame msj ngan kawan lame tu...hehe..sambil2 tgj raje lawak tu aku men msj ngan die..lame la jugak ehk..lau dr clcom nak anto msj kat mxs bape cas die?huhuu..berkire...ye..berkire la..............

sape tgk raje lawak td...huhu..minggu ni walaupon tajuk die "sPONTAN"...tpi aku rase better dr minggu2 sblom ni..cz selalunyer ape yg dirancang msti xbape nak jadi..so biarlah sponntan saje..hehe...
aku minat betol ngan nazmi ..... minat rase2 mcm nak hempok2 jer kat dingding...heheh apsal lak?????...xde lah...serius..aku minat die..kelako habis la di tu..dri mingggu pertame yg  wat2 lupe tu..adehai...xkering gusi aku tgk die huhu..sorang lagi aku suke si man..hahah ini kalau bini die masok pon aku rase lagi lawak..korang penah tgk x bini die??haha muke bini die jer dah lawakkkk wey..serius..aku tgk pon mase mule2 dulu la..hehe...kumpulan R2 pon not bad...haha..xtahan tol aku tgk abg die tu...i love u..i love u...hehhe..xleh bla......ngan perot die tu..adehai.... :))...

mlm ni...yesss! pukaw keluo dr gelanggang..memang sudah dijangkekan :)....sebab korang bagi aku..xkelako langsong ok...LANGSONG...tambah2 pulak korang ni POYYO..hahaha...zila zila,suke2 ko jer nak cakap cenggitu..hehe..xpe ade aku kesah?xde....

uhhh dap lak makan ais PEARLcAFE ni......ptg td wat air..lupe nak minum..letak dlm frze...lupe nak minum..ermm bile dah ingt,amek ko..keras..leh ketok2 bile nak minom..sedap wey..jom sekali...
mate pon dah start mengantok..esok semue org bekerjer..so aku kene jage ank sdre aku..3 org..diorg xg taska sok....so aku jage..siap la...bergegar umh ni aku jerit..hahah...

wokey..jom layan suria .fm.....suria cinte...eeeeeee jiwang...ade aku kesah..hehe :))



*sori en.love...saye xde mood arini*




0 komen lagi: