Followers


Search This Blog

Thursday, February 24, 2011

:: menu makan malam,>> nasi set>>haha ::

alhamdulilah...selesai makan malam...kenyang sesangat...
rezeki ALLAH lagi :)
kite sebagai manusia kadang2 xmampu menolak bile..
melihat makanan yg sungguh menyelerekan..kan kan...
ngeeee...kamu  semue udah makan ngak??.......

menu mlm ni aku masak
  • ikan masin + telor masak lemakcili api
  • sambal belacan
  • sambal goreng
  • ikan kering gelame goreng
  • nasi putih :)
teringat dulu mase time zaman2 studi..kawan2 punye la risau lau aku lapo..
sbb lau aku lapo..
confirm mood aku tetibe hilang...siyes...
aku dulu,kini dan selamanye mmg suke makan 
n xbleh lapo...mau gigil satu badan...
dulu lau aku cakap lapo jer,ermm otomatik kawan2 ajak aku makan..haha
lau xg makan nnti aku diam..sediam diamnyer..
dari zaman kat subang ,PD,segamat smpai la jb ni ...

>>nasi yg cukop glamer mase zaman study dlu..nasi set kitorang pggl..
nasi,sup kosong,telor dado +smbl belcan...dah cukop bersyukor dah tu...>>

dan aku cukop kalah bile makan dengan amin..haha tgh lapo camane pon..
bile die ajak makan..makan laaaaa...tapi xpenah habis..
lebih rele die habiskan makann aku..cettt~ hehe...
c the size la kan :)...cygg awakk la mumok ::)
.

*dietttt sangat*



0 komen lagi: