Followers

Search This Blog

Thursday, February 10, 2011

:: cuti2 raye cine ::


Lame dah xjengah belog ni…banyak mase diperlukan untuk wat bnde lain..huh..
CNY aritu balik palong lagi..lepak2 umh jer..adik beradik semue balik..kawan2 lak 2 org kawen..
Tahniah korang..doakan aku ikot jejak kaki korang jugak..huhuhu…dah lame membujang ni~..ehehe poyyo..
Cecite tgk gmbr jom…

>>Bndr sgmt still lg bnjir mase aku balik tu..adehai..so amek kptsan lalu jalan jauh skit..lalu keratong..adehaii.bapak jauh…biase 45 minit..ni sejam sengah bru smpai palong..huh…


Aktiviti kitorang adik beradik bersame anak2 dan isteri memasing kat umah mak abah..huhu berenang-renang Je kat depan umah...pasti syiokk..



 >>Ank2 sedarea ku..cukop 6 org..pasni tunggu anak aku lak..haha..pang!! pang !! lempang muke sndri..

>>Org beso badak pon leh masok..huhu..huuhu nampak x badak sekor tu pkai bju kaler putih..haha..abg aku no3..


 
>>Kolam depan umah…ni pagi jumaat..pas breakfast dok lepak2 depan umah..



>>Ni plak lepak ngan kwn2…kawan mase skolah dlu kawen…pas sorang sorang kawan2 kawen…aku ntah biloo..

izyan kawen pon aku g..tpi xdapat nak amek gambo..adehaii..

Tu ar yg aku buat mase CNY lastweek…bnyk sngt nak stoli moli kat u oll..tpi pe kan daye..xde maseee..adehai…ok jage diri..



*rindu amin sangat2*


0 komen lagi: