Followers


Search This Blog

Sunday, February 13, 2011

:: nasi ayam dan sup masin sikit..hekkkkhekkk ::

erkkk alhamdulilah...selesai sudah bab makan tengahari arini...nasi ayam..spesel kes arini sebb nasi ayam wane kuning...hehe b4 ni lau masak nasi ayam mesti kaler putih..arini ntah nape aku n akk ipor saye menry( adik beradik try ) sesuatu yang baru hehhee....ok la rase die..cume care nak wat tu mcm merepek meraban jer hahha...


ayam lak kitorang wat care yg kitrg xpenah wat jugak...ayam panggang hitam hahhaaha...memang hitam..adehai..tpi rase die mavelesss..sedap..


start masak tadi kol 12 lbh kot...dapat makan dlm kol 1:45...mane xnyer start masak lmbt..balik kedai tdi dah kol bape...ehh nak salahkan balik kedai lmbt lak..ko xnak cite ker ko bangunnn lewattt tadi ...hehhehe....
opsss..yeee memang..saye memang bangun lambat arini...hehe sori...bukak2 mate jer dah kol 10 suku...tu pon dengor ank sdre aku memekik2 panggil ANDAK aNDAK.....(aku le tu) huhuu....ermmm ishhhh xbagi can langsung aku nak bangun lambat....
golek2 balik..sekali cam ade bende sebelah aku..sekali aku bukak mate!!...amek ko....anak bilis de depan mate....aku terkejot gilerrsss...aku amek bantal aku cepuk seklai kat ank bilis..hahaha padan muke...adehhh pepagi aku dah wat dose..hehe..aku terkejot..sbb tu kene cepuk ngan aku..,,,ehhh panjang lak cite pasal anak bilis...errr..xde maknenyer,..huaahuhaua...AKU BANGUN LAMBAT PAGI TADIII>.. :)..


pas g kedai tadi terus masak....lincah..berkecah dapor bile 3 org pompuan dok kat dapor yg comel tu..hehe...
okey untuk menaikkan rase bangge sebabb saye berjaye masak nasi ayam arini..saye tunjuk kamu gambar ok..hehehe :).. nyummm nyumm...dah2 jangan nak meleleh air liur...haha..sengal jer ko zila~


 >>nasik..ni la nasikk ayam kuning..hehehe..ha ni akk ipor saye yg bertanggungjawab buatkan die jadik kuning...tapi sedap u oll...nak try meh sini...hehe...


 >>dalam tupperware merah kecik 2 tu..bawang goreng n daunsup daun bawang...mase ni lom makan lagi..tunggu ayam lagi satu tgh masak..pastu makan panas2..dengan cuace yg sgt panas..hehe..sedap..terangkat..


>>ini tanggungjawab saye menghias bagaiii nak rak..hehe..hasilnyer..ermm cam haram...lintang pukang...tapi lau dah name pon nasik ayam ek..memang gini la biler didisplaykan....wajib..timun.tomato n salad...cantik x cantik x..hehe


>>sup kosong...hehe memang kosong...haha asaye dah wat elok2..sekali dtg akk ipor saye..die g tmbh garam sikit..huahaaa.pastu tgh makan tdi saye cakap la sori sup masin sikit..pastu die jawab..hehe ka mus yg tmbh garam lg td..sorii ya..hahha adehaii...patot la..tadi saye rase mmg dah elok beno apsal tetibe leh masin sikit..hhee..tpi masin yg boleh dimakan...sedap....hehe..org dedulu kate,lau masak masin ermm udah mau kawen...hehehehhe


pas makan mule la rase mengantoks..ermm mau tdo ker...hepppp...xbaek utk kesihatan ok pas mkn awokk semue nak tido...jom kite BW...hhehe ade pekdah jgak..

rasenyer jap lagi mau ke pandan~.....melawat umh pkcik...sempena kazen saye mau kawen nextweek..tgk2 la ape yg patot..mane la tau die suh bungkus2 jajan ker kan.pastu mau ke jusco or the store..akk ipor saye suruh belikan sandal CROCODILE macam saye n adik saye jugak jugak..tpi die nak wane soft pink....hehe..okey..adios...maveles...dap2 kenyang..:)




*kebentakan*


3 komen lagi:

Shahrizat Ahmad said...

giler arghh..nasi ayam cam kat kedai..ngidam pulak rase..=3

~azillakhalison~ said...

cume beze kt kdai kne byr huhuhu

. said...

sedapnyeeeeee....