Followers


Search This Blog

Saturday, February 12, 2011

:: memang olwez jiwang,nampak je keras ::


arini diriku diserang sakit perot...dengan erti kate lain..cirit birit melampau + sakit org pompuan...ulang alik g jamban dekat 10 kali arini..adehaiii...
smpai lenguh kaki kuo masok jamban...cit~~~~~
.
.
.
.
.
sape pernah dengar lagu ni..tetibe tgh bergayot sakan ngan en.amin..teringat lak lagu ni hehee..
adehai...dulu penah la sorang mamat ni nyanyikan utk aku..haha...motef die ape pon aku xtau..cit~.....monyet tgh gayot2 kot mase tu..haha..
Airmata Saksi Cinta Ku ~ lestari

Tak dapat nakku gambarkan sayang
Betapa kuatnya cintaku ini
Hanya tuhan saja yang tahu niatku yang suci
Ingin terus hidup bahagia denganmu

Dari hari ke hari kurasa
Kasih sayang kusemakin dalam
Tak pernah kubenci padamu
Walaupun hatiku pernah dilukai

Jangan kau pergi meninggalkanku
Tak sanggupku berpisahmu
Bagaimana nanti bila aku rindu
Dimana tempat nakku bermanja

Demi tuhanku sayang padamu
Airmata menjadi saksinya
Bagaimana lagi hendakku buktikan
Kesetiaannya cintaku ini

Apakah lagi yang kau mahu
Tak cukupkah pengorbananku
Semoga kau mengerti perasaanku
Betapa ikhlasnya cintaku

Bila hatiku sudah sayang
Bukan mudah nakku lupakan
Biarpun pedih dugaan
Relaku hadapi sayang

Cinta lahir dari lubuk hati
Bukan sengaja di paksa - paksa
Sekali bilaku jatuh cinta oh... selamanya
aku ingin bersamamu ( sayang )

 >> die la tunang saye....opppppsss..bile mase den tunang ngan dio?hahhaha....pelempang sekali!!!!!!

terime kasih beb..lu memang selalu wat gua cair ngan lu...lu jugak selalu buat gua rase nak kempiskan perot lu je beb..i love u beb...n i know u love me moree than i love u..ahhhahh...beb,bengong!



*memang olwez jiwang,nampak je keras*


0 komen lagi: