Followers


Search This Blog

Monday, September 19, 2011

:: 3 hari yang penat dan penat ::

assalamualaikum..arini tekak rase sangat2 xbest..huuu banyaak minum ais kot sbb tu jadik cenggini..
memandang cuti aritu 3 hari kan..ape lagi ,beraye sakan..dah penat2..air batu la jadi peneman setie..kehkeh..

PADAN MUKE~

weekend aritu memang super duper bz..

jempot2 ikan bilis,ubi rebus,sambal tumis n sambal lade cili...sedappp gilerrr


ari jumaat  16 sept : pagi gerak g Melake..g beraye..tapi petang dah balik..balik umah terus masak2 sebab pakcik2 adik beradik mak dari jb nak dtg..ermm lincah..men malam tu aku masak Tomyam n PAprik....sume puji,cakap sedap..pandai adiya masak..aummmmm :P

ari sabtu : 17 sept : huishhh bangun awal sanagt sebab kat umah ramai org (sedare mare) belah mak...terus wat sarapan.pagi tu mak buat roti canai n kari telor..mavelesss...pas masak terus sarapan..pas sarapan terusmasak untuk tghari..memang lincah aku masak,sebab ramai sangat org nak dtg...kelaurge belah abah nak dtg..diorg smpai dlm kol 10 setengah cmtu..dtg dari muo..

masak masak masak..tu je la keje aku ari sabtu...penat..super duper penat,,,sib baik la aku xdemam tros..aku ni bukan boleh..sensitip punyer badan ngeee :))..

petang diorg sume balik....then aku dapat kunjungan teristimewa ptg tu..tau ape??ngehhh ngehngehhh..sbaau ler...

pas magrib kami satu family balik muo,umah makcik kat bukit pasir ade makan2..kire cam family day jugak la,,aku drive gile babii laju..kahkah terkencet2 abg aku kat belakang,walaupon kete die lg mewah dari aku..mate die xbape nampak sbb tu la die terkencet2..kalau siang,aku pulak terkencet2 tertinggal kat belakang,die menonoooooong laju jer...

malam tido muor ..

ahad  18 sept : still kat muo,beraye umah atok2 sedare area muo..pastu gerak g Batu pahat..ade kenduri kawen,,sedare belah mak...

petang,balik jb................................................................................smpai2 umah,dah bukak gate,tgk kunci umah xde,abg aku dah tukor knci,harammmm xbgtau..huh pengsan..ujan lebat lak time tu..lincah g petronas berdekatan...buang air n salin baju yg dah bancau basah tu...
then terus g carik makan kat JJ taman U,pastu g U mall..pastu patah balik g Sutera Mall,gilee jauhkan memusing..ngeh2..nak balik cmane,kunci pon tadakkk..kene tunggu abg aku balik dari kampong wife die la jawabnye...

dalam kol 9 setengah camtu baru aku balik umah...pastu,o9 jap..mandi2..pastu pengsan..hahaha tertidor..sampai pagi..

pagi tadi belek2 hp,tgk ade call amsok. Amin pukul 1;04....haha amek,ntah ape aku cakap pon aku xngt..huhuuhu...

Mati kite~........


ok arini memang masih raye bluess kan...hehhe...xsabau nak transfer gambau ari sabtu aritu..ngehngehngeh....kiter merancang dah Tuhan menentukan :)) syukur...

layan sizling kt jj tmn u

-------------------------------------------------------------------

cukop2 untok kali ni...see ya



>
>
>
>
>
tetibeee idea hilang,,,memang G SHOCK betol....


0 komen lagi: