Followers

Search This Blog

Friday, September 9, 2011

:: Baby oooo baby ::


Aku : awak,awak suke baby x?
Amin : ok ,sayang nak bape ramai??cakap je...

***Ddushhh satu tumbukan padu tepat singgah kat bahu Amin....hehhehe

Aku : adoii,org tnye betol2 ni...
Amin : yela,betol la,awak nak bape ramai...
Aku : ishh.org tnye suke baby or bdk kecik x??..mcm anak2 ari,muiz,rayen,chacha (bagi contoh anak sedare aku je paling senang) hehe....
Amin : sukeee la..cume xbiase

haha ntah la,xtau jawapan die tu ihlas ke x..haha sbb tgk die tu mcm X pandai layan budak2 kecik kakaka....

....................................................................................................................................

ala xde pape pon..sile abaikan kate2 di atas..hehe...saje jer cite2 pasal baby semalam ngan Amin,sebab sejak 2 menjak ni..ade pulak org tag gmbr baby kat aku..hehe..comel2 plak tu..hohoho...jap2..belom penah dengar lgi ade baby yg xcomel..haha ..

 FARZANA QISTINA BINTI FADZIL..

1st day... (copy dr FB ayah baby)

hari ke3....(copy dr FB ayah baby)

hari ke3...(copy dr fb bakal mak mertue)

>>ceee teka cee teka baby sape..hahai..anak sedare Amin la.yang pertame ok.anak adik die yg dok kat sarawak tuu...excited kot family diorg....cucu pertama bakal mak mentue aku tu,haha nak tunggu anak sulong die punye anak,ermm lbmbt lg la kot..huhu...baby ni lahir 5 september..due sebenar die aku rase 14 september..so pasni amin dah ade name baru...Pak long..ahaiii,cam xsesuai je kamuuu...

*tahniah utk awa dan suami,serta semue keluarge bakal mertue aku....Penyeri keluarge baby ni :))


------------------------------------------------------------------------------------------------

baby yg ke2....HAFFIY RAYYAN bin huzairi..


>>seee alololoo gebunyeee..haha..comel sebijik untie zilla..haha ni baby kepade bestfren aku mase kat poli...Cidot..memang member kamcing habisss....makan,tido,ponteng,ketwe,menangis semue same2.haha..tuuup tuup..ko kawen dulu,ko dapat anak dulu,,ohohohoho jeles gile doh!! nape xkawen saing aku????haha...aku tau ko dah gatal dr aku..kikikikiii...

*tahniah dot n suami.....weeeweeeweee..truje,bestfren dah dapat anak!!

---------------------------------------------------------------------------------------------

Soalanye sekarang...ramai benor yg sebok tanye aku,,

BILER NAK KAWEN ?????

ohoii,sabar la,nape tnye aku,xtnye org len..semak la ngan soaalan2 bunuh diri camtu..huhu~


>>kehkehkeh..sempat lg tu bersembang2 ngan bakal mak mentue ..hihi...sekarang duie semakin canggih,nak bebual ngan bakal ibu mertue  pon dalam Fb saje...ermmm sian Amin,xdapat nak bersembang2 ngan mak aku dalam fb....sebab mak aku  xde FB..hahha rugiiii la kamu AMin...kehkehkeh...

*Ya Allah,kau panjangkanlah jodoh kami...kau rapatkanlah hubungan silaturrahim antare kami,,sesungguhnya kau maha pemurah lagi maha penyanyang*

♥ both of u...



*wahhh rinduu sudah*




0 komen lagi: