Followers

Search This Blog

Sunday, August 21, 2011

:: Sepanjang masa bahagia Tanpa air mata ::

tengok tajuk entri kali ni nampak sangat nipunyerrrrr kan :))


CINTA ITU KETAWA DAN AIRMATA







hohoho..mood jiwang lak pepagi minggu ni..ala biase la kan.kalau dah bagi lagu sesedih cmni kompem2 la mood tgh sedih jugak ni..hehe ....merajuk kot ngan Amin...but,i still love you Amin...percayalah!!..ehh tetibe nak nyanyi lagu siti norhaliza plak..kihkihkih....


ni kat bawak lirik die...fokuskan lirik yg aku boldkan ea :P


Ketawa dan airmata
Itu sebenarnya cinta
Kalau kau sedih pasti ku rasa
Begitu sebaliknya

Ku senang engkau cemburu
Itu tanda kau sayangiku

Baru kau takut kehilanganku
Begitu juga aku

Ku juga suka bila kau curiga
Itu mengajarku erti setia
Apa pun sikapmu aku terima
Asalkan ada kebaikan

Walaupun sering kau ku tinggalkan
Itu tiada bermakna
Kau ku abaikan

Memang sesekali sikapmu
Membuat aku jemu
Hingga kau takku pedulikan
Untuk menyedarkan

Belum pernah ada cinta
Di dalam kehidupan manusia
Sepanjang masa bahagia
Tanpa air mata...



ok2 cukup..udah2 le tu...bawak2 g mandi ke ape ker...haha bucukk!!.


pssstt,TUAN belog ni yg belom mandi sebenarnye kehkehekh...sudah pukul 8:41 a.m
baru bangunnn maaa  terus ngapdate...cehhhhh :))



2 komen lagi:

BuLat i2 CirCLE said...

wow ! best . p xelok jiwang pepagi .
haha

~azillakhalison~ said...

hehe sesekali layan jiwanag pepagi ok la kann ngeeeee :))