Followers

Search This Blog

Tuesday, December 7, 2010

:: aku kawen..bukan! ::

selamat malam....

yeeebaaa~....adehh bulan2 cuti2 sekolah ni..tiap2 minggu de org kawen ek..start dr bulan lepas..aku dapat banyak sngat jemputan kawen dr kawan2.. de yg dapat dtg ade yg xdapat dtg...ampon ye kawan2..aku tetap doakan korang bahagie ke akhir hayat..doakan aku jugak ikot jejak korang..ALANGKAH BAHAGIENYERRRRRR DAPAT KAWEN2 HAHAHA.....

1.EMA & SUAMI : RENGIT
2.ABBY & SUAMI : PALONG TIMOR
3.SHA & SUAMI : JEMENTAH
4.NUAR & ISSTERRI : PERAK
5.SANI & ROSE : PALONG TIMOR
6.KAK JA & SUAMI : BATU KIKIR
7.AJI & WAN : SKUDAI
8.AWA & SUAMI : BT CAVES..(Waaa..ni adik bf aku..sudah mau kawen..huhu langkah bendol)...

ermm..pasni sape lak ek..huhu..ade name2 korang yg nak kawen aku xmasokkan ker??meh sini inform aku..haha..

yang no 8 tu mcm wajib jer aku g...ikhlas..bukan umh org lain pon..umah bf sndri gak ek..haha..maluu lol...insyaALLah ea awak saye dtg..xdapat nak jnji la..kalau ade perasaan malu sangat nak wat cmner,..nnti msti ramai sedare2 awak ade..mase tu awak lak bz layan tetamu..hauaaaaa terkontang kanteng la saye sornag2...hehehe...

awak lak kire org penting gak eh aritu...jadik "bape pengantin" hehe saye pasti bangge ngan awak..haha..caye laaah lu bro :)...

pas awa,insyaALLAH turn kite lak ek awak..haha..saye dah berangan sangat dah ni..huaaaaaa...hahha...tettt! sengal dah datang..

cittt!!! poraaahh..now tgh dengar lagu juwita_nubhan...dengan banggenyer aku nak bgtau korang2...aku bnci giler lagu ni!.titik..dah jgn tanye lebih..kang korang lak aku bnci..hahaha..opsss x x..aku cygg korang...

minggu ni nak balik kampong..cehh..mcm org bndr lak ek..huhuu...nak g umh sani..selamat pgntin baru ko~...jap je ko dah nak kawen..masih teringat lagi mase kite sek rendah..huhu....tinggal kenangan kan..hehe..dah beso pnjg rupenyer kite ni...hehe...good luck ea cikgu sani..

ok uollsss...
selamat mlm..take cre..

0 komen lagi: