Followers

Search This Blog

Friday, December 3, 2010

::❤ bagai di cakar2 ::

::❤ bagai di cakar2 ::
hahaha xde kene mngene cakar2..cakar ayam ke cakar ape ke takde...saje~

weuuuuww... selamat pagi...huhu sebelom aku memulekan kije lbh elok dah afdal rase nyer lau aku update belogg aku ni..hahaa..opss..slamat pagi...koniciwaa..waawaaaaaa....
dah makan? maksud aku sarapan la kan..huuhu..arini aku bangun tdo rase nak bgun awal plak..bgun tdo terus kejot en.❤ aku...huhu rupenyer die da bgun...haha aku yg lmbt kejot kot~...love u awak..huaaa sempat lagi..hehe..

masih terngiang2 dlm pale otak ni pe yg awak ckp mlm td..ermm 26 ke 27? dah akhrnyer saye pilih 27..huhuhuu...xke lmbt sgt ek awak??..ok kot~..cepat2 pon nak wat pe lau xsedie lagi kan..hheeeeee....xkesah la..26 ke 27 ke..malah 30 pon saye tetap tunggu awa ( hahhaaha dalam hati.menagis smbil tutup muke) haha xnak la sampai 30~....

haha ngade nyer ko zila~....ape yg 26..ape yg 27? ape yg 30 tu..huhuu...xpayah ckap lebih ar kan..korang sndri msti dapat pikap punyer..huhu memandangkan diri yg masih bujang ni kan..haha..jeles ok tgk kawan2 yg dah betunang..dah kawen..dah beranak pinak..huhu..dan aku masih membujang..bile cakap pasal kawen jer..ha..bende alah ni wajib ade kan..hehhee



kan kan kan....sabar zila sabar..haha..aku sabar..lau xsabar xkan la aku xbleh tunggu dah 4 tahon ngan en.❤ aku aku tu..haha...haha wat ever..ade org kesah ko dah kenal pkwe ko bape tahon ke zila..ade ker??? ke ? ke ? ke?...citt porahhh...
ehh apsal tetibe pasal kawen lak ni..ehh emosi terbawak2 bawakkk hahaha...sengal !!..

ermm nak bgtau dan nak cite..haha semalam untok mkn mlm aku dgn terernyer masak nasi ayam penyet..wuhuuu...sedap hingge menjilat jari okeyh..haha xcaye..meh layan gambo...


ulam2...haha tomato tu saje je nak tambah kaler..



sambal belacan...err geramnyer sedap giler n pedas giler huhu...


ayam mase tgh perap..special aku wat rekecipte...euwww..



yeehaaa..siap..tpi sup n smbl belacan xletak...pepandai sndri erk..hehe



haa...mereka xsabo2 nak makan..tunggu ayam masak jer ni..

huaaa..teruje x nak suh aku masak...mesti korang cakap..euuww pandainyer zila masak..sedapnyer zila masak..nak jugak nak jugak!! hahaha...relax ook..
smlm bgtau en.❤ aku,yg aku maasak nasi ayam penyet..huaaa die kate sedap ker?? hehe cis..awak xcaye ke ngan saye..hehe nanti ea,saye kawen ngan awak..hari2 saye masak spesel utk awak..hahaa..

ahaha bukan main lagi..b4 kawen sume org ckp camtu..lepas kawen tengok???..huhhu ohh tidak..insyaALLAH aku x camtu...silap2 en.❤ aku tu makin menjadi2 kawen ngan aku cz banyak makan..hahhaa...

ermm esok mlm nak mkn pe ek..nak masak pe ek..haha ..dah fikir dah..cepat giler bile fikir pasal makan..cube time wat keje..otak mcm dlm freeze..beku dowh..huhu...
wat ever..k c ya..nak mule wat r.p dah ni....lau xmule mmg xbuat..
k gengs..take care yer..love u oll..

tapi saye syg en.❤ lagi banyak ..hahhaa..teeett!



ntah...tetibe je nak masokkan pic ni sekali..~.....tercari2 motifnyerrr

0 komen lagi: